مزایای استفاده از اسکرابر و نحوه انتخاب مدل مناسب

دوشنبه 5 فروردين 1398
12:54
دنیای نظافت

اگر شما کفپوش‌ های کثیفی دارید که می خواهید آنها را تمیز کنید یک اسکرابر همیشه بهترین و کارآمدترین راهکار برای انجام این عملیات است. و دلایل آن عبارت است از:

قدرت اسکرابر

اسکرابر از قدرت یک موتور برس استفاده می کند تا عملیات سایش را بر روی سطح کفپوش انجام داده و آلودگی ها را از آن جدا کند حال آنکه هنگام تی زنی فقط از یک پارچه نرم یا یک تی دارای الیاف مصنوعی و نه چیزی بیشتر از قدرت بدنی کاربر یا نیروی خدماتی برای عملیات استفاده می شود.

آب تمیز، همیشه

بعلاوه اسکرابر صنعتی یا کف شوی صنعتی در هر قدم که بر می دارید از آب تمیز و فرش استفاده می کند. حال آنکه وقتی از یک تی استفاده می کنید پس از نخستین بار کشیدن تی روی زمین و باز گرداندن آن به داخل سطل آب تمیز و محلول شوینده این آب کاملا کثیف می‌شود.

جمع کردن فوری آب کثیف

آخرین و احتمالا مهم ترین مزیت اسکرابر یا زمین شوی صنعتی آن است که این دستگاه بلافاصله و کامل آب کثیف را با کمک تی و سیستم مکش خود جمع می کند حال آنکه تی ها اجازه می دهند بخشی از آب آلوده روی زمین باقی بماند که باعث می شود زمین دیرتر خشک شده و بعلاوه بخشی از آلودگی ها نیز روی زمین مجددا رسوب کند.

هنگامی که قانع شدید که شما به یک اسکرابر نیاز دارید چطور باید یک مدل مناسب را انتخاب کنید؟ شما باید مشخصات جایی را که می خواهید تمیز کنید در نظر بگیرید و دستگاهی انتخاب کنید که مشخصات آن نیازمندی های این محیط را برآورده کند.

مشخصه ها و ویژگی ها موجود.

اسکرابر کابلی – اگر از اسکرابری استفاده کنید که نیروی مورد نیاز برای عملکرد آن توسط یک کابل برق متصل به آن تامین شود شما نیاز به پریز برق دارید که بتوانید از دستگاه استفاده کنید. در این حالت دیگر لازم نیست با باتری های خالی شده از شارژ یا چک کردن سطح آب در باتری های آب و اسیدی سر و کله بزنید. مزیت دیگر این مدل حذف یک قطعه مصرفی یعنی همان باتری است که هر چند سال یکبار باید تعویض شود.

اسکرابر باتری دار- این مدل برای جاهایی ایده آل است که در آنها به راحتی به پریز برق دسترسی ندارید یا موانع ثابتی در آنها وجود دارد که ممکن است کابل برق به دور آنها پیچیده و گیر کند.

مدل های جمع و جور دستی- مدل های کوچک با پروفایل پایین به شما امکان می دهند که فضاهای کوچک مثل سرویس های بهداشتی و آشپزخانه یا هر جای دیگری که چیدمان متراکم دارد را تمیز کنید.

اسکرابر خودرویی- این مدل اسکرابرها امکان تمیز کردن بخش های بزرگتر و وسیعتر را در مدت زمان کوتاه فراهم می کنند و برای فضاهای بزرگ و باز ایده آل هستند.

سازگار با محیط زیست- اسکرابر ها برای استفاده با برس های میکروفایبر طراحی شده اند که به شما امکان می دهد آب و مواد شوینده کمتری برای انجام عملیات نظافت و شستشو استفاده کنید.

یک انبار با قفسه های ثابت واحدی است که به یک مدل باتری دار جمع و جور نیاز دارد تا از گیر کردن کابل برق در موانع جلوگیری شده و دستگاه به راحتی بتواند بین قفسه ها حرکت کند حال آنکه یک مدرسه ممکن است به اسکرابر کابلی نیاز داشته باشد زیرا راهروها نواحی دارای اولویت برای تمیز کردن هستند و همچنین با این مدل از انبار داری دستگاهی با باتری های اسیدی پرهیز می شود. در مقابل یک انبار صنعتی ممکن است با توجه به وسعت بالای خود و حجم بالای ترافیک و رفت و آمد در آن به یک اسکرابر خودرویی باتری دار نیاز داشته باشد تا مساحت زیادی را پوشش دهد.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]