5 عملکرد اسکرابر اوربیتالی

چهارشنبه 8 خرداد 1398
10:40
دنیای نظافت

هنگامی که به یک اسکرابر اوربیتالی فکر می کنید، شما ممکن است یک دستگاه خاص را تصویر کنید که فقط برای رفع نیازهای نظافتی خاص از انبار خارج میشود و یا قابل اجاره است. اگر تصور شما از این نوع اسکرابر صنعتی یا دستگاه کفشوی صنعتی اربیتالی به این شکل است پس باید تجدید نظر کنید.

در اینجا پنج عملکردیک اسکرابر یا کف شوی اربیتالی بیان شده است:

  • حذف آلودگی های سبک
  • نظافت و شستشوی عمیق سطوح کف
  • حذف پرداخت یا پوشش سطح کف
  • نگهداری از زمین های پولیش شده
  • تمیز کردن زمین کاشی شده با خطوط ملات و دوغاب

دستگاه های اسکرابر صنعتی اربیتالی امروزه ماشین آلاتی با قدرت مانور بالا، ارگونومیک و سخت کار هستند که می توانند عملیات هر نوع عملیات نظافت و شستشوی زمین را از تمیز کردن روزانه تا حذف پرداخت و پوشش زمین انجام دهند. بسیاری از آنها با سطح ارتعاش کم و قابلیت انعطاف پذیری طراحی شده اند و گزینه های خوبی برای تمیز کردن کناره های دیوارها و گوشه ها و زوایا به شمار می آیند.

برای مجموعه های در جستجوی راهکارهای خلاقانه، یک دستگاه اسکرابر اربیتالی می تواند مزایای زیست محیطی را تامین کند که بصورت همزمان موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها خواهد شد. با استفاده از این مدل دستگاه کفشور صنعتی، امکان حذف مکانیکی پرداخت و پوشش زمین بدون استفاده از مواد شیمیایی و لایه بردارهای شیمیایی زمین وجود دارد.

چه هدف از استفاده از این نوع اسکرابر صنعتی حذف پوشش سطحی و چه نگهداری زمین باشد. انواع مختلفی از پد های تمیز کردن در دسترس هستند که می تواند اسکرابرهای اوربیتالی را از لحاظ عملکرد بسیار متنوع کند. یک کف شور اربیتالی میتواند هر کاری از حذف آلودگی سبک، شستشوی عمیق و حذف کف پرداخت زمین، نگهداری زمین پولیش شده و یا حتی تمیز کردن سطئ کف کاشی شده با خطوط دوغاب را انجام دهد.

پنج سوال مهم که هنگام انتخاب یک اسکرابر صنعتی اربیتالی باید در نظر بگیرید:

آیا دستگاه به اندازه کافی با دوام برای استفاده روزانه در طیف گسترده ای از وظایف ساخته شده است؟

آیا دستگاه دارای درجه ارتعاش خوب است که اجازه می دهد کاربر برای مدت زمان طولانی راحت از آن استفاده کند؟

آیا دستگاه به اندازه کافی قدرت مانور کافی برای کار در گوشه ها و در امتداد لبه ها دارد تا موجب صرفه جویی در زمان و کاهش خستگی کاربر شود؟

آیا این اسکرابر صنعتی در طیف وسیعی از وظایف، از تمیز کردن سطوح کف با آلودگی کم گرفته تا کفسابی و لایه برداری زمین موثر است

اگر مسائل زیست محیطی در نظر گرفته شود، آیا دستگاه امکان تمیز کردن یا لایه برداری سطوح کف را بدون اضافه کردن مواد شیمیایی فراهم می کند؟

در حالیکه اسکرابر های اربیتالی در اصل تنها برای پروژه های خاص ساخته شده اند اما واقعیت کنونی متفاوت است. آنها را به عنوان دستگاه های چند منظوره تمیز کردن که می توانند تقریبا در هر نوع عملیات نظافت و پرداختی مربوط به کف پوش و شستشو روزانه در نظر بگیرند که می توانند عملیات نظافتی سبک و عمیق را انجام دهند.


[ بازدید : 109 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]