پویایی کسب و کار با اسکرابر صنعتی

دوشنبه 11 شهريور 1398
11:29
دنیای نظافت

اگر صاحب یک کسب و کار پر مشغله هستید، بطور کلی یک برنامه پر دارید که ممکن است در آن نظافت فضای کار آخرین دغدغه شما باشد. اما هنگامی که آلودگی و جرم در طول زمان انباشته می شود، شما یک بدبختی واقعی خواهید داشت که می تواند روی عملکرد کسب و کار شما تاثیر بگذارد. در چنین شرایطی بهره گیری از یک اسکرابر صنعتی می تواند زندگی شما را ساده تر نماید.

نظافت و شستشو به ویژه شستشوی سطوح کف زمان گیر است و کدام صاحب کاری وقت اضافه دارد تا برای تی و سطل و فرچه به نظافت و شستشوی کف بپردازد؟ به همین دلیل است که استفاده از یک اسکرابر صنعتی که این کار را به سرعت و به نحو موثر انجام دهد دارای مزایای بسیاری می باشد. یک کفشوی یا اسکرابر صنعتی ابزاری کارآمد است که برای صاحبان کسب و کار ایده آل بوده و موجب صرفه جویی در زمان ضمن شستشوی موثر کفپوش ها خواهد شد.

برخلاف روش سنتی استفاده از تی و سطل که نیاز به خم شدن نیروی خدماتی برای آبگیری از تی، ایستادن و تی کشی و مجددا خم شدن دارد، دستگاه اسکرابر صنعتی یا کفشور فقط نیاز به روشن کردن یک یا دو دکمه ، پایین آوردن برس و تی و هدایت دستگاه زمین شوی صنعتی روی زمین دارد. در واقع اسکرابر صنعتی تمام کار سختی را که لازم است نیروی خدماتی بصورت دستی انجام دهد برای شما انجام خواهد داد و زمینی خشک به شما تحویل می دهد که فورا می توانید روی آن راه بروید.

اسکرابر صنعتی چگونه کار می کند؟ کف شوی صنعتی دارای موتورهای چرخان است و هنگامی که عملیات شستشو را انجام می دهد، محلول شوینده بر روی سطح زمین پاشش شده و آلودگی و جرم را با سابیدن زمین تمیز می کند. بعلاوه اسکرابر صنعتی یک سیستم مکنده دارد که آب و الودگی و جرم باقی مانده را جمع آوری می نماید. این عملکرد باعث سرعت خشک شدن بسیار بالا می شود که یعنی تقریبا هیچ زمان وقفه کاری در کسب و کار شما به وجود نخواهد آمد. شما می توانید از اسکرابر صنعتی در طول ساعات کاری استفاده کنید و لازم نیست رفت و آمد را در بخش هایی که اسکرابر در آنها مشغول کار است متوقف نمایید.

چه نوع اسکرابر صنعتی باید بخرید؟

برای یک زمین شور صنعتی مفید و موثر، منطقی است که در خرید یک نمونه خوب که در شرایط کاری سخت دوام بیاورد سرمایه گذاری کنید. یکی از بهترین دستگاه های اسکرابر صنعتی موجود اسکرابر کلمبوس آلمان است. دستگاه های زمین شوی صنعتی این کمپانی تاریچه ای درخشان در عملکرد بسیار عالی در محیط های تجاری و صنعتی دارند زیرا این اسکرابرها دارای طراحی ساده و مقاوم می باشند و قدرت مکش عالی دارند که باعث می شود زمین کاملا خشک شود. خرید یک اسکرابر صنعتی از این تولید کننده یک سرمایه گذاری بلند مدت است و این دستگاه تا سال ها با شما باقی می ماند.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]