تجهیزات جانبی جاروبرقی صنعتی با کدگذاری رنگی

دوشنبه 18 شهريور 1398
9:43
دنیای نظافت

انتقال آلودگی و گرد و غبار قابل اشتعال و انفجار ، از جمله بزرگترین عوامل خطر در کارخانجات تولید مواد غذایی به شمار می آیند. انتقال آلودگی می تواند منجر به بروز مشکلات ایمنی در صنعت مواد غذایی و به آوردن هزینه گزاف شود، در حالی که گرد و غبار قابل احتراق می تواند باعث انفجار شده و کارگران و دارایی ها یعنی ماشین آلات و دستگاههای تولید را در معرض خطر قرار دهد. آیا جاروبرقی صنعتی ابزاری مناسب برای از بین بردن این دو عامل بالقوه خطرناک و هزینه ساز است؟

جاروبرقی صنعتی با تجهیزات جانبی دارای کد رنگی

برای جلوگیری از انتقال آلودگی ، بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی یک سیستم کدگذاری رنگی به ابزارهایی که در بخش‌های مختلف کارخانه خود استفاده می کنند ، اعمال کرده اند. با این وجود ، تا همین اواخر ، صنایع غذایی از کمبود تجهیزات جانبی جاروبرقی صنعتی کدگذاری شده و دارای گواهینامه ضدافنجار یا آتکس برای جمع آوری گرد و غبارهای قابل احتراق رنج می بردند.. در نتیجه ، نیروهای خدماتی می توانند با استفاده از لوازم جانبی استاندارد مکنده یا جارو برقی صنعتی در مناطقی که برای ایمنی و رعایت مقررات لازم است از تجهیزات جانبی آنتی استاتیک و بعبارتی ضدانفجار استفاده کنند ، خود و کل مجموعه را در معرض آسیب های ناآگاهانه ای قرار دهند.

به همین دلیل است که تولیدکنندگان معتبر دستگاه های مکنده و جاروبرقی صنعتی و حرفه ای اقدام به تولید لوازم جانبی کدگذاری شده با رنگ و آنتی استاتیک دارای گواهینامه ضدانفجار کرده اند تا سطح ایمنی را در محیط های حاوی گرد و غبار و ذرات قابل انفجار افزایش دهند. این ابزارها معمولا به شکل کاملا واضح در رنگ های سفید ، قرمز ، آبی ، سبز و زرد موجود هستند و هر برند معتبر معمولا دستگاه های جاروبرقی صنعتی خود را معمولا به گونه ای طراحی و تولید می کند که این دستگاه تنها با تجهیزات جانبی آنتی استاتیک و ضدانفجار تولید شده توسط خود تولیدکننده قابل استفاده است و به این ترتیب مانع از استفاده لوازم جانبی متفرقه و بی کیفیت می شود تا به طور همزمان از بروز انتقال آلودگی و حوادث مرتبط با انفجار گرد و غبار قابل احتراق جلوگیری کند.

بنابراین مشتریان تولیدکننده مواد غذایی که در حال حاضر با بسیاری از چالش های نظافتی در محیط کار خود روبرو هستند دیگر لازم نیست در مورد انفجارهای ناشی از خطای سهوی یک اپراتور در استفاده از یک ابزار غیر آنتی استاتیک در منطقه ای که حاوی گرد و غبار قابل احتراق است نگران باشند و تجهیزات جانبی رنگی و کدگذاری شده جاروبرقی صنعتی به طور قابل توجهی این خطر را کاهش می دهند. مهمتر از همه ، این ابزارها می توانند بلافاصله در سیستم کدگذاری رنگی موجود یک کارخانه بدون نیاز به آموزش اضافی گنجانده شوند.

مزایای تجهیزات جانبی جارو برقی صنعتی با کد رنگی

بطور کلی استفاده از جاروبرقی صنعتی برای تمیز کردن منطقه تولید یکی از بهترین راه حلها برای تضمین کیفیت محصول و ایمن بودن محیط کار است. در بیشتر مواقع لازم است بخش‌های مختلف خط تولید یا کارخانه از جاروبرقی صنعتی متفاوت برای اهداف نظافتی متفاوت استفاده کنند و خطر انتقال آلودگی کیفیت محصولات مختلف را به خطر می اندازد. لوازم جانبی جدید با کد رنگی باعث راحتی کارگران شده و این خطرات را از بین می برد.

اکنون ، استفاده از کد رنگی در صنایع غذایی کاملاً در تطابق با استانداردهای صنعت مواد غذایی HACCP است که برای تضمین کیفیت محصول و جلوگیری از توقف تولید یکپارچه وضع شده است. استفاده از تجهیزات جانبی جاروبرقی صنعتی دارای کد رنگی دارای مزایای زیر می باشد:

  • ساده کردن تشخیص استفاده از هر لوازم جانبی
  • پیگیری عملیات مختلف انجام شده روی هر لوازم جانبی برای استفاده معین
  • ارتقاء سازماندهی ابزار در بخش تولید
  • اطمینان از بهترین کیفیت تولید و رفع خطر انتقال آلودگی بین محصولات مختلف یا عوامل خارجی

دیگرا مزایا

  • آنها آنتی استاتیک هستند و از مواد تأیید شده FDA برای افزایش ایمنی در کاربردهای فرآوری مواد غذایی ساخته شده اند.
  • آنها دارای گواهینامه ضدانفجار هستند
  • آنها در طیف وسیعی از کفی پارویی ، نازل سرتخت و برس ها قرار گرفته اند تا مشکلات مختلف تمیز کردن را حل کنند.
  • آنها به رنگ های سفید ، آبی ، قرمز ، سبز و زرد موجود هستند که معمولاً در ساخت مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند - بنابراین آنها به راحتی در سیستم های کدگذاری رنگی موجود ادغام می شوند.


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]