تمیز کردن بتن با واترجت صنعتی

چهارشنبه 15 خرداد 1398
10:17
دنیای نظافت

در پیاده روهای بتنی، ماشین روها، کف انبارهای صنعتی، ورودی ها، پارکینگ های عمومی، پارکینگ منازل و غیره، همیشه لکه هایی وجود دارد که نیاز فوری به توجه دارند. با گذشت زمان، پیاده روها از اسید باتری، رد تایر ماشین ها و سایر عوامل محیطی خراب می شوند که تاثیر منفی بر خیابان های دوست داشتنی شهر ما دارند. از بین بردن لکه ها سخت است و هیچ محصولی وجود ندارد که تمام لکه ها را حذف کند. اما با استفاده از واترجت صنعتی میتوان این کار را انجام داد.

سه چیزی که بر حذف رنگ تاثیر می گذارند عبارتند از:

منبع: یعنی عامل به وجود آورنده لکه یا رنگ

زمان: یعنی چه مدت زمان است که لکه ایجاد شده

جنس سطح: یعنی بر روی چه سطحی لکه ایجاد شده است

بهترین روش تمیز کردن بتن با استفاده از واترجت صنعتی

از دستگاه های جت واتر برای از بین بردن آلودگی های مختلف همانند روغن و چربی، قارچ و کپک، رنگ، دوده از روی بتن استفاده کرد.

از بین بردن روغن و گریس با کارواش صنعتی

به علت نفوذ سریع جریان آب پر فشار خارج شده از واتر جت صنعتی در سطح بتن، لکه های روغن و گریس به طور کامل از بین می روند. اگر نشت نفت اتفاق بیفتد، از پخش شدن آن با پاشش شن و ماسه، خاک یا خاک اره بر روی سطح جلوگیری کنید. ,و سپس با استفاده از یک دستگاه واترجت صنعتی آب گرم موضع نشت را به طور کامل شستشو دهید. می توانید از مدل های دارای موتور بنزینی و گرم کن دیزلی مشعل دیزل برای یک شستشوی صنعتی کامل در این نوع کار تمیز کردن استفاده کنید.

ممکن است لازم باشد این عملیات طی یک یا دو روز تکرار شود تا روغن یا گریس که عمیقا در سطح نفوذ کرده و همچنان به سطح می آید، برداشته شود.

قارچ و کپک

از دارایی ها و حیوانات خانگی خود با تمیز نگه داشتن پیاده رو محافظت کنید. حدود 70٪ لکه های بتونی از قارچ و کپک است. عواملی همانند شرایط محیطی مانند آب، رطوبت، درجه حرارت و عدم تهویه باعث رشد این نوع باکتری ها می شوند.

برای بردن این نوع آلودگی ها بهترین روش استفاده از واترجت صنعتی است. می توان از مواد شوینده مناسب و تجهیزات جانبی کاربردی مثل برس چرخان در کنار دستگاه استفاده کرد تا هر گونه باقی مانده های قارچی را از بین برد و سپس به طور کامل با فشار آب بالا آبکشی کنید.

از بین بردن رد لاستیک و تایر با واترجت صنعتی

از یک واترجت صنعتی آب گرم با موتور الکتریکی و گرم کن دیزل استفاده کنید. به یاد داشته باشید سطوح بتن را بطور کامل باید بشویید اگر لازم باشد از یک شوینده مخصوص رد لاستیک هم استفاده کنید.

رنگ های خشک شده

می توان از یک واترجت صنعتی آب سرد با فشار 250 بار و دبی بیش از 10 لیتر در دقیقه استفاده کرد که اکثر لایه سطحی رنگ را حذف می کند. همچنین می توان از روش سندبلات با واترجت نیز برای تسریع عملیات استفاده نمود.

دوده

برای خلاص شدن از لکه های دوده در بتن، از جت واتر با حداقل فشار 130 بار شروع کرد. این نوع کارواش صنعتی آلاینده هایی مانند دوده را به بهترین شکل از بین می برد.

استفاده از واترجت صنعتی آب سرد یا گرم برای بتن؟

دستگاه های کارواش آب سرد مقرون به صرفه ار و ساده تر از مدل های آب گرم هستند. با این حال، آب گرم سریعتر از آب سرد عملیات شستشو را انجام می دهد، به ویژه هنگامی که شما نیاز به شستشوی چربی و روغن دارید. به عنوان مثال، هنگام تمیز کردن روغن و گریس، آب گرم به از بین بردن روغن از بتن کمک می کند، به ویژه در هوای سرد. مهمتر از همه این است دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم به افزایش اثربخشی و سرعت در تمیز کردن کمک می کند.


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]