درکی بهتر از باتری اسکرابر

پنجشنبه 31 مرداد 1398
11:11
دنیای نظافت

در قلب اکثر دستگاه های اسکرابر صنعتی یا کفشوی یک باتری قرار دارد. این همان چیزی است که باعث می شود دستگاه زمین شوی صنعتی بسیار کارآمد باشد و امکان تمیز کردن پیوسته فضاهای باز را بدون نگرانی در مورد محل پریز برق بعدی فراهم نموده و به شما امکان می دهد که تنها روی تمیز کردن زمین تمرکز کنید. نوع سنتی باتری های مورد استفاده در دستگاه های کف شوی صنعتی که زمان شارژدهی آنها بیشتر است و قیمت ارزان تری دارند ، باتری آب اسیدی است که امکان استفاده از اسکرابر را برای مدت زمان نسبتاً طولانی فراهم می سازد. اما برای اطمینان از به دست آوردن حداکثر استفاده از باتری های اسکرابر زمین ، این باتری ها تا حدی نیاز به تعمیر و نگهداری دقیق و اصولی دارند. نوع جدید تر باتری های دستگاه کفشور صنعتی باتری های ژل هستند اگرچه این باتری ها در مقایسه با باتری های اسیدی زمان شارژدهی اندکی کمتر دارند اما در مجموع طول عمر آنها بیشتر بوده و از همه مهم تر آنکه نیاز به سرویس و نگهداری ندارند.

درک باتری های اسکرابر زمین

فرآیند شارژ باتری های اسید سرب باعث افزایش مایعات درون باتری می شود. این امر باعث می شود که الکترون ها به صفحات باز گردانده شوند. باتری ها زمان محدودی دارند که اجزای سازنده می توانند این فرآیند را انجام دهند. هنگامی که یک باتری تخلیه شده و سپس به شارژر وصل می شود ، به آن یک چرخه شارژ Charging Cycle گفته می شود. هر بار که باتری های اسکرابر کف به شارژر وصل می شوند ، از 1 چرخه شارژ استفاده می کند. این حساب می کند که باتری هنگام اتصال به طور کامل شارژ شده است یا هنگام جدا شدن از شارژر به طور کامل شارژ نشده است. بنابراین بسیار مهم است که در پایان هر شیفت کار که باتری بخش اعظم شارژ خود را مصرف کرده است یا شارژر باتری اسکرابر کاملا تمام شده است دستگاه حتما به شارژر متصل شود تا برای عملیات بعدی قابل استفاده باشد.

از باتری های خود بیشترین بهره را ببرید

برای زیادتر کردن طول عمر باتری های اسکرابر کف خود ، بهتر است از دستگاه تا زمانی استفاده کنید که نشانگر باتری آن نشان می دهد که باتری نیاز به شارژ دارد. سپس اجازه دهید تا قبل از استفاده مجدد باتری کاملا شارژ شود. بسیاری افراد یا نیروهای خدماتی دستگاه های اسکرابر خود را در هر تایم استراحت شارژ می کنند و انتظار دارند از این طریق زمان شارژدهی بیشتری را باتری دستگاه بدست آورند. این نحوه شارژ کردن همان "1 چرخه" را استفاده می کند که شارژ کردن دستگاه در طول شب استفاده می کند. اگرچه شارژ کردن به مدت زمان کوتاه برخی اوقات لازم است ، اما در صورت امکان باید از آن اجتناب کرد.

مهمترین نکته برای افزایش عمر باتری اسکرابر کف ، بررسی و اضافه کردن آب به آن به طور مرتب است. بهتر است روزانه باتری ها چک شوند ، اما هرگز اجازه ندهید بیش از هفته از آخرین زمان چک کردن باتری ها بگذرد. با استفاده از آب مقطر ، به اندازه ای آب به باتری ها اضافه کنید که برای پوشاندن صفحات کافی باشد. این حالت از طریق پر شدن بالای باتری قابل مشاهده است. سطح آب را درست قبل یا در زمان شارژ شدن باتری اسکرابر صنعتی بررسی نکنید. گرمایش باعث انبساط آب و جریان بیش از حد آن می شود. بهتر است قبل از استفاده باتری را خاموش کنید.

اگر سطح آب در یک باتری دستگاه زمین شوی صنعتی خیلی پایین باشد ، می تواند باعث کوتاه شدن زمان شارژدهی شود یا حتی نیاز به تعویض باتری را ایجاد کند. حتی باتریهای کاملاً جدید نیز ممکن است بصورت دائمی دچار آسیب جدی شوند اگر اجازه داده شود که باتری خشک شود. به همین دلیل چک کردن منظم آنها بسیار مهم است.

چه مدت باید باتری اسکرابر صنعتی کار کند؟

بسته به بسیاری از موارد ، زمان شارژدهی باتری اسکرابر می تواند متفاوت باشد. برندهای مختلف ، اندازه و تنظیمات باتری ها و همچنین انواع و مدل های دستگاه اسکرابر صنعتی می توانند روی زمان شارژدهی دستگاه تاثیر گذاشته و آن را اضافه یا کم کنند. انتظار می رود اکثر اسکرابرها 2-4 ساعت با شارژ کامل کار کنند. مقدار فشار وارد شده روی برس ، نوع سطح کف و نوع پد یا برس نیز می تواند در زمان شارژدهی تأثیر داشته باشد. دستگاه های کفشوی صنعتی هنگام کار کردن روی کفهای سخت تر مانند بتن بسیار سریعتر از کف کاشی صاف از باتری استفاده می کنند.

با گذشت زمان ، شما همچنین ممکن است متوجه شوید که باتری ها به اندازه قبل زمان شارژدهی ندارند. این می تواند نشان دهنده نزدیک شدن به پایان عمر قابل استفاده باتری باشد.

هنگامی که نوبت به شارژ شدن باری می رسد، بیشتر باتری های اسکرابر برای شارژ کامل به زمانی دو برابر زمان شارژدهی خود نیاز دارند. به عبارت دیگر ، اگر یک اسکرابر 4 ساعت کار کند ، 8 ساعت طول می کشد تا چرخه شارژ آن کامل شود.


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]