انتخاب اسکرابر یا سوییپر برای بهبود عملکرد کلی و سودآوری

سه شنبه 9 مهر 1398
11:8
دنیای نظافت

نوع دستگاه های شستشو و نظافت سطوح کف که برای سازمان خود انتخاب می کنید به اندازه انتخاب ماشین الات تخصصی کار شما قابل توجه و مهم است. بهداشت فروشگاه ، کارخانه ، سایت صنعتی یا هر شرکت دیگری به افزایش ارزش واقعی آن شرکت کمک می کند. بیشتر محیط های صنعتی یا تجاری به ترکیبی از امکانات و ویژگی های دستگاه های تخصصی شستشو و نظافت سطوح کف نیاز دارند که شامل جاروب کردن، برس زنی ، مکش گرد و خاک و ... است. با این وجود لازم است نوع مناسبی از دستگاه که متناسب با محیط شماست را تشخیص دهید و ببنید که چه دستگاهی اعم از اسکرابر یا سوییپر یا جاروبرقی برای شما بهترین کیفیت نظافتی را ایجاد می کند.

عواملی که در انتخاب تجهیزات و دستگاه‌های نظافتی تأثیر می گذارد

ابعاد و میزان آلودگی و پسماند ، مساحت و ویژگی های محیط ، جنس زمین و میزان مطلوب پاکیزگی در آن محیط از مهمترین عناصری هستند که روی انتخاب یک دستگاه مناسب از بین اسکرابر یا کفشوی صنعتی، سویپر و جاروبرقی تاثیر گذار است. "تمیز کردن" می تواند به معنای هر کاری از به سادگی از بین بردن آلودگی تا حفظ یک فضا بصورت تمیز و روشن و یا خلاص شدن از شر پسماند و ضایعات ناخوشایند باقی مانده از لیفتراک و سایر وسایل حمل و نقل باشد.. در مورد حالت دوم ، شما باید بر روی راهکارهای تمیز کردن صنعتی یا تجاری مثل خرید یا اجاره یک دستگاه مکانیزه نظافتی مثل اسکرابر یا زمین شوی صنعتی سرمایه گذاری کنید.

سوییپر در مقایسه با اسکرابر صنعتی

هنگامی که ابعاد و میزان زباله ها و آلودگی را که باید به طور پیوسته از بین بروند ارزیابی می کنید ، باید بین برس دستی و اسکرابر تصمیم بگیرید و انتخاب کنید که کدامیک برای شما بهتر است. اگر آلودگی شما کم و شامل گرد و خاک است ، سرمایه گذاری روی یک برس دستی بهترین گزینه است. با این حال ، اگر مایل به استفاده از آب و محلول شوینده برای شستشوی سطوح کف خود هستید ، برای داشتن بهترین نتیجه باید اجاره یا خرید یک اسکرابر یا کفشور صنعتی را در نظر بگیرید. برای زباله های سنگین مانند تراشه فلزی و خاک اره ، سوییپر ها این توانایی را دارند که کار نظافتی را به طور موثر انجام دهند. از طرف دیگر اسکرابر ها برای آلودگی های خفیف در سطوح سخت و مناطق چرب مناسب هستند. ترکیبی از دستگاه های سوییپر / اسکرابر و سایر دستگاه های شستشوی دم دستی را برای این نوع مناطق پیدا خواهید کرد. باید توجه کنید که روش شستشوی مناسب به بودجه شما و ماهیت شستشوی مورد نیاز نیز بستگی دارد.

تولیدکنندگان تجهیزات نظافتی همچنین طیف گسترده ای از سوییپر ها و اسکرابر های متنوع دستی یا خودرویی را در اختیار شما قرار می دهند. مدیریت مدل های سرنشین دار یا همان خودرویی برای نیروهای خدماتی راحت تر است و مزایای بهره وری بیشتر نسبت به دستگاههای دستی ارائه می کنند. این مدل های اسکرابر یا سوییپر خستگی ناشی از کار را کاهش می دهد ، رضایت بیشتری را برای مالک ایجاد می کنند و یک دید کامل نسبت به محیط اطراف را برای حداکثر ایمنی در هنگام شستشو فراهم می کنند.

ویژگی های اسکرابر یا سوییپر که باید به دنبال آنها باشید.

هنگام انتخاب دستگاه اسکرابر یا سوییپر برای اجاره یا خرید ، چندین کارکرد و ویژگی وجود دارد که باید آنها را جستجو کنید. انتخاب دستگاه کف شوی صنعتی یا اسکرابر دارای برس و تی مناسب برای مطابقت با جنس کفپوش و نوع آلودگی که به شستشو نیاز دارد ، ضروری است. بعضی از جاروها برای سطوح براق طراحی شده اند در حالی که جاروهای تقویت شده با سیم برای کار شستشوی رقابتی مناسب هستند. انواع مدل های اسکرابر صنعتی برای نواحی دارای سطوح کف کاملا صاف یا زبر و اندکی ناهموار وجود دارد. یکی از ویژگی های اصلی که نمی توانید آن را نادیده بگیرید ، سهولت استفاده از دستگاه یا همان طراحی کاربرپسند آن است.

کنترل پنل دستگاه اسکرابر یا سوییپر باید واضح و قابل درک باشد در حالی که دستگاه باید به اندازه کافی ارگونومیک باشد تا کاربر از کار کردن با آن دچار خستگی مفرط نشود. دستگاه باید به گونه ای طراحی شده باشد که جمع آوری، حفظ و دفع زباله ها از محیط به روش ساده انجام پذیر باشد. علاوه بر این ، انتخاب دستگاه های شستشوی و نظافت خودرویی یعنی اسکرابر سرنشین دار یا سوییپر خودرویی به دلیل داشن مخازن بزرگتر برای مناطق دارای وسعت بیشتر مناسب تر است و این دستگاه ها در چنین محیط هاییی کارآمدتر نشان می دهند. تولید کننده یا ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که نه تنها طیف گسترده ای از تجهیزات نظافت صنعتی شامل اسکرابر یا سوییپر را ارائه می دهد بلکه مایل به همکاری با شما برای تعیین بهترین راهکارهای تمیز کردن صنعتی و تجاری است که متناسب با نیاز شما باشد.


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]