اسکرابر، اجزاء مهم آن و انواع مدل‌های کفشوی صنعتی

يکشنبه 21 مهر 1398
13:09
دنیای نظافت

دستگاههای اسکرابر صنعتی دستگاه های مخصوصی هستند که برای تمیز کردن زمین های سخت بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و محبوب ترین نوع ماشین های تمیز کردن کف هستند. آنها برای تمیز کردن عمیق ، حفظ یا صیقل دادن سطوح کف مناسب هستند و در دو دسته تقسیم بندی می شوند. دستی و خودرویی. همانطور که آشکار است اندازه مساحت زمین که برای تمیز کردن آن می خواهید از دستگاه کفشوی صنعتی استفاده کنید ، تعیین می کند که از چه نوع اسکرابری استفاده کنید. طیف گسترده ای از دستگاههای زمین شوی صنعتی در بازار است که ممکن است تنها یکی از آنها برای تمیز کردن سطوح کف شما مناسب باشد.

اسکرابر دستی

مدل های بسیار متنوعی از این دستگاه موجود است در نتیجه می توان دقیقا مدلی را انتخاب کرد که مناسب برنامه تمیز کردن کف شماست. دستگاه های اسکرابر صنعتی دستی برای تمیز کردن کف کارگاه ها ، کف مغازه ها و پیاده روهای عابر پیاده ایده آل هستند و خیلی بهتر از یک تی و سطل ، کف را خشک و تمیز می کنند. هر کدام از مدلهای مورد نظر خود را انتخاب کنید ، یک کفشور صنعتی قدرتمند و خوش ساخت خواهید داشت که سالها قابل استفاده است.

اسکرابر خودرویی

مدل های خودرویی برای تمیز کردن سطوح کف های بزرگ بهتر هستند. بسته به اندازه منطقه مورد نظر که باید تمیز شود و اینکه چقدر سریع می خواهید آن را تمیز کنید ، از طیف گسترده ای از مدل های سرنشین دار می توانید انتخاب کنید. اسکرابر خودرویی با کارایی بالای خود باعث می شود کار تمیز کردن هر مرکز خرید بزرگ یا کف انبار صنعتی کوتاه شود. این نوع دستگاه های کف شوی صنعتی توسط شرکت های نظافتی حرفه ای برای تمیز کردن زمین مراکز تجاری استفاده می شوند.

چگونه اسکرابر صنعتی کار می کند؟

اسکرابر با استفاده از پاشش مخلوط آب و مواد شوینده روی کف کار می کند. برس های قدرتمند هنگام حرکت دستگاه کف را تمیز می کنند. در بعضی مدل ها فشار برس را با توجه به کثیفی و نوع سطح کف می توان تغییر داد. یک تی نصب شده عقب دستگاه کف را خشک می کند. موتورهای مکنده قدرتمند در هنگام کار دستگاه ، آب و آلودگی های باقی مانده را از بین می برند. لبه های لاستیکی نرم تی تضمین می کنند که تمام آب جمع می شود. سطوح کف صنعتی از لحاظ پرداخت و سختی متفاوت هستند ، بنابراین استفاده از مدل های دارای فشار برس قابل تنظیم مناسب است تا بدون صدمه به سطح کف ، به نتیجه تمیزکاری مناسب رسید.

مخازن دستگاه

دو مخزن ، یکی برای آب تمیز و مواد شوینده و دیگری برای آب کثیف در دستگاه اسکرابر صنعتی وجود دارد که محلول تمیز را از آب کثیف جدا نگه می دارد. به این ترتیب از انتقال آلودگی از بخشی به بخش دیگر جلوگیری شده و سطح بهداشت بالاتری برای محیط فراهم می شود برخلاف تی و سطل که آب تمیز و الودگی در همان ابتدای عملیات با هم مخلوط شده و روشی بهداشتی نمی باشد.

کدام دستگاه اسکرابر را بخریم؟

بخاطر کاری که انجام می دهند ، دستگاه های اسکرابر صنعتی باید سخت و مقاوم در برابر خوردگی باشند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که مدلی را که برای تمیز کردن کف صنعتی ساخته شده و در محیط های سخت کار می کند ، انتخاب کرده اید. هنگام انتخاب به دنبال دستگاههایی با ظرفیت مخزن کافی باشید و در عین حال مطمئن شوید که آنها به راحتی پر و خالی می شوند. فشار متغیر برس باعث افزایش عمر برس و محافظت از سطوح آسیب پذیر کف خواهد شد ، بنابراین این امر در بیشتر موارد ضروری است.

عملکرد تی

عملکرد مکش برای خشک کردن کف بسیار مهم است بنابراین به محافظت از موتور مکنده اسکرابر توجه کنید. شما می خواهید موتور از گرفتگی ، ورود آب و نوسانات الکتریکی محافظت شود. برای دست یابی به کیفیت خشک کردن مطلوب علاوه بر عملکرد درست موتور مکنده و قدرت مکش بالای آن نکات دیگری نیز مهم است مثل شکل تی، زاویه و تراز بودن آن هنگام کار نیز مهم است. خشک شدن سریع زمین توسط تی اسکرابر نه تنها کیفیت نظافتی را افزایش می دهد بلکه سطح ایمنی محیط را نیز افزایش می دهد و سر خوردن و افتادن افراد جلوگیری خواهد کرد و به این ترتیب غرامت ناشی از حوادث را به میزان چشمگیر کاهش می دهد.

در کنار این موارد ذکر شده که مربوط به ساخت و ساز و تولید دستگاه شما همچنین می خواهید از دستگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید که کاربری آن آسان است و در زمانی که انتظار دارید ، سطح کف مورد نظر را برای شما تمیز می کند.

ملاحظات دیگر

دستگاه های خریداری شده برای تمیز کردن یک منطقه خاص ، ممکن است در سایر قسمت های ساختمان شما مفید نباشد. اطمینان حاصل کنید که مدلی که انتخاب کرده اید از درگاهها و راهروهای شما عبور می کند تا بتواند به اطراف خود حرکت کند باتری های مدل های اسکرابر صنعتی باطری دار باید شارژ شوند، بنابراین به این فکر کنید که در کجا؟ پر کردن و خالی کردن دستگاه به معنای دفع آب کثیف و دسترسی به آب تمیز است ، این کار در کجا راحت تر خواهد بود؟ آیا شیلنگ های اضافی بلند برای آسان تر شدن فرآیند تخلیه و پر کردن مخازن در دسترس هستند؟

هزینه های جاری

هزینه های جاری نیز باید در معیارهای خرید شما باشد: بعضی از تولید کنندگان ، بسته های حمایتی را ارائه می دهند که شامل قطعات مصرفی نیز می باشد.


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]