چگونه می توانید محیط خود را با استفاده از اسکرابر تمیز کنید؟

دوشنبه 10 تير 1398
9:30
دنیای نظافت

یک زمین بهداشتی همواره بخش مهمی از هر خانه یا محل کار است. اگر از نیروهای خدماتی بپرسید، ممکن است به شما اجازه دهند تا متوجه شوید که چقدر تمیز نگه داشتن سطوح کف دشوار است. با گذشت زمان، استراتژی های مورد استفاده برای تمیز کردن سطوح کف نسبتا تغییر کرده است و دیگر از روزهایی که افراد برای تمیز کردن زمین از یک پارچه مرطوب استفاده می کردند گذشته است و امروزه دستگاه های تخصصی شستشو و خشک کردن سطوح کف یعنی اسکرابر ها یا دستگاه های کف شوی صنعتی جایگزین روش های قدیمی مثل استفاده از تی و سطل، فرچه یا دستمال مرطوب شده اند.

اسکرابر صنعتی از خانه تا کارخانه

دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی بعنوان تجهیزات تخصصی برای نظافت و شستشوی موثر زمین استفاده می شوند. آنها بدون مشکل قابل حمل هستند و چون در مدل های بسیار متنوعی با پهنای شستشو و ظرفیت متفاوت از مدل های کوچک دستی گرفته تا مدل های خودرویی بزرگ و سخت کار به همین دلیل می توان از آنها تقریبا در هر خانه و دفتر خصوصی تا کارخانه های بزرگ، مجتمع های تجاری، مراکز خرید و ... استفاده کرد تا از سطوح شسته و رفته اطمینان حاصل شود.

بخش های سازنده اسکرابر

اگرچه بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه های اسکرابر یا کفشوی صنعتی را به بازار ارائه می کنند و امروزه مدل ها و برندهای بسیار متنوعی در بازار از این رده تجهیزات موجود می باشد با این حال تمام دستگاه ها صرف نظر از برند و تولیدکننده خود ساختاری مشابه دارند. آنها شامل یک موتور هستند که از طریق یک سیستم انتقال نیرو مثل شفت به یک بخش تمیز کننده یعنی برس یا پد متصل شده اند. وقتی موتور روشن می شود بخش تمیز کننده به کمک موتور شروع به حرکت کرده و با اعمال فشار بر روی زمین عملیات نظافت و شستشو را آغاز می کند.

محلول شوینده مورد استفاده در عملیات تمیز کردن زمین از یک مخزن آب تمیز بر روی زمین پاشش می شود و دستگاه مجهز به یک سیستم جمع کننده آب و آلودگی نیز می باشد که خود متشکل از یک تی، لوله مکش و موتور مکنده است که بعد از جمع کردن آب و آلودگی باقی مانده روی زمین آنها را به یک مخزن آب کثیف منتقل می کند. مخزن آب تمیز و آب کثیف در دستگاه اسکرابر صنعتی کاملا مجزا هستند بنابراین محلول شوینده با آب کثیف هیچگاه مخلوط نشده و به این ترتیب از انتقال آلودگی از بخشی به بخش دیگر جلوگیری می شود.

انواع مدل های اسکرابر صنعتی

تنوع دستگاه های اسکرابر یا کفشور صنعتی به حدی بالاست که در واقع، شما می توانید دستگاه هایی با قدرت های متمایز و سازگار با خواسته های خود را انتخاب کنید. قابلیت و قدرت موتور دستگاه است که مشخص می کند که روش پاک کردن سطوح کف تا چه حد سازگار با محیط زیست و موثر باشد. پتانسیل یا نیروی موتور در واحد دور بر دقیقه اندازه گیری می شود. موتور برخی از دستگاه ها برای نصب بر روی یک مدل اسکرابر کوچک دستی مناسب برای خانه و شرکت تولید شده است حال آنکه برخی موتورها با برخورداری از قدرت بالا برای استفاده در دستگاه های کف شوی سرنشین دار یا اسکرابر خودرویی بزرگ و سخت کار طراحی و تولید شده اند.

ماده مورد استفاده برای تولید این تجهیزات مکانیزه نظافتی نیز بر اساس روش تولید متفاوت است. در بیشتر موارد، چدن برای تولید پروانه های تیغه موتور استفاده می شود. واحد تمیز کننده یا همان سامانه برس زنی معمولا از یک ماده سبک تولید شده است که قابل شستشو می باشد و در عین حال دارای مقاومت مطلوب است. قیمت دستگاه با توجه به مواد مورد استفاده در تولید دستگاه اسکرابر صنعتی و قدرت موتور تغییر می کند.

مزایای استفاده از اسکرابر

مزایای استفاده از این نوع از دستگاه های مکانیزه نظافتی عبارت است از شستن و خشک کردن زمین بصورت همزمان، کیفیت شستشوی بالا، افزایش سرعت انجام عملیات شستشو و نظافت سطوح کف، کاهش هزینه ها از طریق کاهش هزینه نیروی انسانی و کاهش میزان مصرف آب و مواد شوینده. دستگاه هایا سکرابر مصرف انرژی زیادی ندارند و چون اکثر آنها با اتصال مستقیم از طریق کابل به منبع برق یا باتری کار می کنند که انرژی پاک است و چون آلودگی ایجاد نمی کنند استفاده از انها جزو روش های نظافتی سازگار با محیط زیست یا سبز است. بخشهای مختلف این ماشین ها به راحتی می توانند تعمیر شوند، زیرا تکنسین های زیادی وجود دارند که می توانند مشکلات مربوط به ماشین ها و تیغه ها را برطرف کنند.

از کدام شرکت اسکرابر بخرید

پس از انتخاب اسکرابر صنعتی مناسب محیط خود از لحاظ پهنای شستشو و ظرفیت مخازن و کرایی، شما باید شرکت تولیدکننده یا نمایندگی فروش را انتخاب کنید که فهرستی بلند از مصرف کنندگان خوشحال داشته باشد. پیدا کردن شرکتی که قادر به ارائه خدمات پس از فروش خوب برای دستگاه شما می باشد یک مزیت مهم به شمار می آید. این شرکت باید بتواند نیاز شما به قطعات یدکی و مصرفی و تجهیزات جانبی را در کمترین زمان ممکن برطرف نماید و با نیروهای فنی متخصص همکاری کند تا بتوانند کوچکترین عیب در دستگاه را بلافاصله برطرف کنند زیرا در غیر این صورت زمان توقف کار به دلیل خرابی دستگاه یا نبود قطعه در مجموعه شما افزایش می یابد که منجر به ضرر و زیان شما خواهد شد. شرکت تامین کننده در ارتباط با شرکت تولیدکننده اصلی اسکرابر باشد تا بتواند قطعات مصرف و یدکی اصل را در اختیار شما قرار دهد زیرا استفاده از قطعات بی کیفیت و متفرقه می تواند به دستگاه شما آسیب بزند.



[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]