تمیز نگه داشتن سطوح کف سخت با اسکرابر

شنبه 30 شهريور 1398
10:12
دنیای نظافت

تمیز و براق نگه داشتن سطوح کف سخت می تواند کار دشواری باشد. برای اینکه کفپوش های شما فوق العاده به نظر برسند ، ضروری است که برنامه نظافت و شستشوی صحیح برای محافظت از زمین شما در نظر گرفته شود. این امر باعث می شود تا سال های سال کفپوش شما تمیز و براق به نظر برسد و در این میان می توانید از ابزار ویژه همانند اسکرابر یا زمین شوی صنعتی استفاده کنید.

سه فاکتور اصلی وجود دارد که باید در هر برنامه نظافت و شستشوی سطوح کف در نظر گرفته شود تا در نگه داشتن زمین به شکل تمیز و براق موفق باشد - این موارد به شرح زیر است:

یک برنامه مراقبت از سطوح کف

داشتن یک یک برنامه نظافت و شستشوی منظم و دقیق و چک لیست تمیزکاری ، بسیار مقرون به صرفه تر از تعویض کفپوش های سخت است. اگر از پرداخت سطحی کفپوش با استفاده از روش های مناسب همانند استفاده از اسکرابر یا کفشوی صنعتی به درستی محافظت شود این پرداخت و پوشش از لایه های زیرین خود در برابر خراش و آسیب های دیگر محافظت می کند و باعث می شود که سطوح کف به نظر تمیز و براق برسند.

ضخامت مناسب لایه پرداخت

هنگامی که نوبت به انتخاب یک پرداخت یا پوشش مناسب برای کفپوش می رسد اطلاعات زیادی وجود دارد که باید آنها را پردازش کرده و برای انتخاب بهترین گزینه ممکن در نظر بگیرید. انتخاب و استفاده صحیح از یک پرداخت یا پوشش سطحی با کیفیت بالا برای وضعیت کفپوش ها و توانایی شما برای حفظ آنها بسیار مهم است. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، توصیه می شود که تعداد لایه های پرداخت اعمال شده بر روی کفپوش کمتر از 5 لایه نباشد . در حالت ایده آل 6 تا 8 لایه پرداخت باید برای محافظت کامل از سطوح کف به آنها اعمال شود.

محصولات شوینده با کیفیت

وقتی صحبت از مواد شوینده سطوح کف سخت می شود ، محصولات متنوعی برای انتخاب وجود دارد. متأسفانه ، همه این شوینده ها برابر نیستند و بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است که شما محصولی با چه کیفیتی را انتخاب کنید. شوینده های دارای تخفیف و حتی برخی از محصولات ارزان قیمت اغلب سریعتر از بین می روند و به نگهداری بیشتری نیاز دارند. صرف نظر از کیفیت محلول شوینده باید توجه نمود که هر چه میزان مصرف ماده شوینده کمتر باشد به حفظ کیفیت سطوح کف بیشتر کمک می کند. یکی از مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی آن است که به کاهش میزان مصرف مواد شوینده تا حد امکان کمک می کند. حتی در بسیاری موارد برای نظافت و شستشوی روزانه سطوح کف میتوان از آب تمیز به تنهایی استفاده کرد. بنابراین استفاده از دستگاه اسکرابر نه تنها از لحاظ اقتصادی به دلیل کاهش هزینه های مربوط به مصرف مواد شوینده به صرفه است بلکه به افزایش طول عمر کفپوش کمک می کند.

دستگاه های اسکرابر با کیفیت

در هنگام تمیز کردن تجهیزات نظافت صنعتی همانند کفشور صنعتی مهم است که بر روی انتخاب و خرید یک کالای با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید. کیفیت اقلام قابل تعویض در مقایسه با سرمایه گذاری های بلند مدت چندان مهم نیست. یعنی انقدر که لازم است درباره کیفیت دستگاه اسکرابر صنعتی خود حساس باشید نیازی به حساسیت در مورد کیفیت یک تی نیست زیرا در مورد دوم به شکل طبیعی انتظار شما آن است که بعد از چندین ماه این ابزار فرسوده شده و آن را با یک مدل جدید جایگزین کنید حال آنکه با خرید یک اسکرابر صنعتی شما تمایل به خرید دستگاهی دارید که تا سال های سال بتواند بدون دردسر برای شما کار کند.

می توان از دستگاه های اسکرابر باکیفیت و با قیمت های رقابتی استفاده کرد توجه کنید که شما بیش از یک دستگاه فانتری با امکانات عجیب و غریب به یک دستگاه صنعتی و سخت کار نیاز دارید. استفاده حداکثر از سیستم های مکانیکی سخت کار و صنعتی و ساده و کاهش میزان بخش های الکترونیکی می تواند به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک کرده و میزان خرابی و استهلاک آن را تا به میزان قابل توجه کاهش دهد. بنابراین هنگام خرید این دستگاه ها به دنبال کیفیت و دوام بالا باشید نه زرق و برق ظاهری دستگاه و امکاناتی که ممکن است حتی یک بار هم از آنها استفاده نکنید.

مزایای استفاده از اسکرابر

استفاده از یک دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی به جای ابزار نظافت دستی مثل تی و سطل مزایایی متعددی برای کسب و کار شما به همراه دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • افزایش کیفیت و سرعت عملیات نظافت و شستشو به دلیل سرعت و فشار بالای برس های چرخان اسکرابر
  • امکان شستشوی سطوح وسیع در حداقل زمان ممکن به دلیل پهنای شستشوی وسیع و داشتن مخازن بزرگ
  • کاهش هزینه ها به دلیل کاهش نیروی انسانی، کاهش مصرف آب و مواد شوینده
  • سازگاری با محیط زیست به دلیل عدم استفاده از مواد شوینده
  • جلوگیری از اسیب دیدگی کفپوش ها به دلیل کاهش مصرف مواد شوینده، شستشوی موثر، کاهش مصرف آب و مکش کامل آب و ماده شوینده استفاده شده
  • جلوگیری از انتقال آلودگی از بخشی به بخش دیگر و ارتقاء بهداشت محیط
  • افزایش ایمنی محیط کار به دلیل خشک کردن سریع زمین و قابل استفاده کردن آن برای استفاده بلافاصله پس از شستشو
  • دوام بالا در مقایسه با ابزار دستی و عدم نیاز به تعویض و تعمیر مکرر دستگاه
  • بازگشت سرمایه در کوتاه ترین مدت

البته باید توجه کرد که اسکرابر باید متناسب با شرایط کاری و نوع نیازهای آن تهیه شود تا تمامی مزایای فوق به خوبی تامین شده و بالاترین کیفیت حاصل شود. در غیر این صورت نمی توان به بازده مدنظر دست پیدا کرد.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]