روش نگهداری واترجت صنعتی برای بیش از 30 روز

دوشنبه 16 مهر 1397
13:43
دنیای نظافت

اگر یک واترجت صنعتی در معرض دمای زیر صفر یا به عبارتی دمای انجماد یا یخ زدگی است یا قرار است برای هر بازه زمانی بیش از سی روز بدون استفاده باقی بماند دستگاه باید به نحو مناسبی آماده شده و در انبار نگهداری شود. این عملیات اماده سازی برای زمستان نامیده می شود. این اصطلاح تا حدی گیج کننده است زیرا دوره استفاده نکردن شما از واتر جت صنعتی شاید و شاید هم نه در دمای سرد یا حتی در طول زمستان واقع شود. بهر حال این پروسه باید هر زمان که قرار است دستگاه واترجت صنعتی برای بیش از 30 روز بلا استفاده باقی بماند انجام شود. چه در فضای سرپوشیده نگهداری شود یا در فضای باز، در فضای گرم یا سرد، زمستان یا تابستان. این عملیات کارواش صنعتی را در مقابل یخ زدگی محافظت می کند و بسیار مهم تر از آن اینکه از خشک شدن آب داخل پمپ و برجای ماندن رسوبات بسیار مضر جلوگیری می نماید. این رسوبات دفعه بعدی که واترجت صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد مانند کاغذ سمباده داخل واشرها عمل می کنند. همچنین این عملیات از دستگاه در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن قطعات آن که باعث خراب شدن پمپ یا کویل می شود جلوگیری می کنند.

برای واترجت صنعتی آب سرد

1- اگر دستگاه فقط قرار است در مقابل یخ زدگی در طول شب محافظت شود می توانیم از این مرحله عبور کنید. این دستگاه شما یک مدل بنزینی است ولو بنزین (اگر موجود است) را بچرخانید تا هنگام کار کردن موتور، بسته یا خاموش باشد تا سوخت کاربراتور تخلیه شود. هنگامی که دستگاه خاموش است، اگر سوخت اخل مخزن سوخت جت واتر باقی مانده است، تثبیت کننده سوخت را با استفاده از دستورالعمل های پکیج به آن اضافه کنید. اتانول کاربراتورها را خراب می کند پس انجام این مرحله را پشت گوشت نیندازید.

2- یک شیلنگ کوتاه آب شهری را به ورودی پمپ استفاده کنید. ترجیحا طول آن 30 تا 60 سانتیمتر باشد. یک بخش 30 یا 60 سانتیمتری از یک شیلنگ قدیمی در این مورد عالی کار می کند.

3- شیلنگ را با ضد یخ خالص پر کنید. از مخلوط 50 % استفاده نکنید. اگه یک نفر دیگه باشد که شیلنگ را نگه دارد می تواند کمک کننده باشد.

4- ضد یخ را به داخل پمپ بریزید تا از خروجی دستگاه که به پمپ فشار قوی متصل می شود بیرون بریزد.

واترجت صنعتی آب گرم

1- یک مخزن برای دستگاه‌های کارواش بخار لازم است زیرا سوخت مازاد لازم است تا کویل واترجت صنعتی آب گرم را پر کند. برخی مدل های آب گرم یک مخزن شناور دارند که برای عملیات آماده سازی برای زمستان مناسب است.

2- دهانه را برای مکش از مخزن به ورودی پمپ وصل کنید. اگر دستگاه یک مخزن آب شناور دارد، آن را با ضدیخ پر کنید. هر گونه مخزن آب دارای حجم بالا را از دستگاه جدا کنید.

3- اطمینان حاصل کنید که مخزن آب با تقریبا 1 تا 2 گالن محلول ضد یخ پر شده است.

4- یک شیلنگ کوچک بردارید و یک انتهای آن را به خروجی کویل ( جایی که معمولا شیلنگ فشار قوی را به آن وصل می کنید) متصل کنید و انتهای شیلنگ را داخل مخزن ضد یخ بگذارید.

5- موتور واترجت صنعتی را روشن کنید و اجازه دهید که دستگاه ضدیخ را به داخل پمپ و کویل مکش کند. هنگامی که رنگ آب خروجی شروع به تغییر رنگ به ضد یخ کرد، موتور را خاموش کنید.

6- اگر واترجت صنعتی برای جلوگیری از یخ زدگی در طول شب آماده می شود می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. اگر نه مراحل ذکر شده در بند 1 مرتبط با دستگاه واتر جت صنعتی آب سرد را تکرار کنید.


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]