چگونه یک اسکرابر صنعتی انتخاب کنیم

يکشنبه 20 اسفند 1396
15:15
دنیای نظافت

مهم نیست در چه صنعتی فعالیت می کنید، این مسأله که دستگاه اسکرابر صنعتی داشته باشید که سطوح کف مجموعه شما را همیشه در بهترین حالت نگه دارد، بسیار حیاتی می باشد. نه تنها سطوح کف آلودگی به ظاهر غیر حرفه ای و نامناسب منجر می گردد بلکه همچنین پتانسیل ایجاد هر نوع شرایط غیربهداشتی را که می تواند مشکلات ایمنی و سلامتی در آینده ایجاد کند را دارد. اگر سطوح کف به گونه ای نگهداری شوند که بهترین حالت خود را داشته باشند تصویر یک شرکت حرفه ای و مراقب را ارتقاء می بخشند و همچنین ایمنی هر کسی را که در این محیط کار می کند تضمین می نمایند.

هنگامی که نوبت به اسکرابر یا کفشوی صنعتی می رسد، انتخاب دستگاه درست نیمی از نبرد است. مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد. بنابراین اینکه وقت بگذارید و نیازهای خود را ارزیابی کنید تا به شما کمک کند یک انتخاب آگاهانه داشته باشید، ارزش صرف وقت را دارد. در اینجا چند سوالی که باید در نظر بگیرید مطرح شده است که به شما کمک خواهد کرد تصمیم درست بگیرید و بهترین زمین شوی صنعتی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید.

عملیات چیست؟

این مورد نخستین چیزی است که هنگام انتخاب اسکرابر صنعتی در مورد آن باید از خود سوال بپرسید. نگاهی دقیق به نوع عملیات خود و آنچه نیاز دارید بیندازید و اینکه چه نوع سطحی را باید تمیز کنید.

هر نوع عملیات نظافت و شستشوی سطوح کف در فضاهای صنعتی داخلی می تواند بهترین نتایج را با استفاده از اسکرابر یا زمین شوی صنعتی داشته باشد زیرا این دستگاه ها با نیروی قدرتمند مورد نیاز برای حذف آلودگی از نواحی ای که آلودگی در آنها انباشت می شود وارد عمل می شوند. دستگاه های اسکرابر صنعتی می توانند برای اغلب زمین های سخت با انواع برس الترنیتیو موجود برای شستشوی انواع آلودگی ها مورد استفاده قرار گیرند. دستگاه های اسکرابر برای هر فضای بزرگی ایده آل هستند زیرا استفاده از تی و سطل نه تنها خسته کننده بلکه بسیار زمان بر است. اسکرابر ها همچنین سرمایه گذاری موثری برای فضاهای بزرگ تجاری و برای فضاهای کوچکتر به شمار می آیند.

برای چه مدت به اسکرابر صنعتی خود نیاز دارید؟

مهم است که در ذهن داشته باشید چند بار در روز یا هفته یا ماه لازم است از اسکرابر استفاده کنید، هنگامی که می خواهید یک دستگاه کفشور صنعتی انتخاب کنید. اگر در حال بازسازی یک فضای صنعتی بعنوان یک کار یک دفعه ای هستید اجاره کردن یک اسکرابر قدرتمند برای شما بهترین آپشن است. برای هر نوع کفپوش که نیازمند نظافت مرتب است بهتر است که اسکرابر خریداری شود در این حالت شما دستگاه خود را دم دست دارید تا هر زمان که نیاز است از آن استفاده کنید.

محیط شما چگونه است؟

همچنین محیطی که در آن کار می کنید هنگامی که می خواهید یک اسکرابر خریداری کنید باید مورد توجه قرار گیرد. اگر می خواهید یک فضای عمومی را تمیز کنید یک اسکرابر کوچکتر که سر و صدای کمتری ایجاد می کند گزینه بهتری است در حالیکه اگر تلاش می کنید که ظاهر یک فضای صنعتی بزرگ را بهبود بخشید یک اسکرابر خودرویی قدرتمند و بزرگ برای شما بهترین انتخاب است.


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]