نوع نوار نقاله در سوییپر

سه شنبه 15 اسفند 1396
11:21
دنیای نظافت

دستگاه های سوییپر یا جاروب خیابانی اصلی ترین تجهیزات نظافتی هستند که برای نظافت سطوح کف در محیط های سرپوشیده و باز دارای وسعت بالا مثل انبارهای صنعتی، محوطه خارجی کارخانه ها، پیاده روها، شهرک ها و پارک ها مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های سوییپر دارای یک یا دو برس جانبی هستند که با چرخش خود آلودگی ها و زباله های خشک و جامد را از کناره ها جمع می کند و به سمت برس مرکزی که یک برس غلطکی با پهنای نظافت وسیع است هدایت می نماید. این برس مرکزی از طریق یک تی یا یک نوار نقاله آلودگی های جمع آوری شده را از زمین به داخل مخزن زباله دستگاه منتقل می کند.

سوییپر ها در جمع آوری آلودگی ها در هر شرایط آب و هوایی عملکرد بسیار خوب دارند و می توانند با نفوذ الیاف برس های خود به بخش هایی مثل شیارها و حفرات آلودگی ها را خارج کرده و زمین را بخوبی تمیز می کنند. وجود سیستم مکش بر روی برس های جانبی در مدل های باکیفیت سویپر به کنترل گرد و غبار کمک کرده و با جلوگیری از انتشار گرد و غبار به حفظ سلامت کاربر و افراد حاضر در محیط کمک می کند.

همانطور که ذکر شد برای انتقال آلودگی ها و زباله ها از برس مرکزی به مخزن زباله دو نوع سیستم وجود دارد.

نوار نقاله تسمه ای

سوییپر هایی که دارای این نوع سیستم انتقال می باشند برای جمع آوری زباله های بزرگ مثل بطری های پلاستیکی، قوطی ها و شاخه ها مناسب هستند. همچنین این نوع سوئیپر در جمع آوری مقدار زیاد برگ حتی برگ های خیس عملکرد عالی نشان می دهند و بهترین ابزار برای این عملیات به شمار می آیند. در پیاده روهای سنگفرش شده که در شیارهای آنها آلودگی و جرم انباشته می شود نیز می توان از این مدل دستگاه جاروب خیابانی استفاده کرد. این دستگاه ها در مقایسه با مکنده های شهری به توان کمتری نیاز دارند و به صرفه تر هستند.

نوار نقاله تی ای

اگر سیستم انتقال در سوییپر از نوع نوار نقاله تی مانند باشد این دستگاه برای جمع آوری برگ های خیس و آلودگی های فشرده، همچنین ضایعات درشت مثل مواد آسیاب شده مناسب هستند. در مقایسه با مدل دارای نوار نقاله تسمه ای جرم روزانه کمتری روی آنها انباشت می شود و همانند مدل قبلی در مقایسه با مکنده های شهری مصرف انرژی کمتری دارند.


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]