استفاده از سوییپر صنعتی چه مزیت هایی دارد؟

جمعه 17 آذر 1396
10:35
دنیای نظافت

همانطور که در پست های گذشته توضیح داده شد سوییپر یک نوع جاروب مکانیزه است که فقط بر روی سطوح هموار و به عبارت دیگر فقط برای تمیز کردن زمین و جمع آوری زباله های خشک و جامد قابل استفاده است. استفاده از سوییپر که پهنای نظافتی خیلی بزرگتر از جاروی دستی و حتی جاروبرقی دارد نه تنها سرعت عملیات را زیاد می کند و امکان جمع آوری انواع آلودگی های ریز و درشت را از گرد و خاک گرفته تا برگ های خشک و بطری های کوچک و ... فراهم می نماید بلکه مزایای زیاد دیگری هم دارد.

مثلا جاروبرقی همانطور که اسم آن نشان می دهد برای عملکرد نیاز به برق دارد و چون کابل برق از نظر طولی محدودیت دارد نمی شود از آن در فضاهای بزرگ به راحتی استفاده کرد در حالیکه سوییپر دستگاهی است که با باتری یا موتور دیزلی کار می کند پس هیچ محدودیتی از این نظر ندارد. از سوی دیگر همانطور که ذکر شد کارایی یک سوییپر با یک جاروبرقی قابل مقایسه نیست و بسیار بیشتر است. مخزن سوییپر هم بخصوص در سوییپرهای خودرویی بزرگ ظرفیت بیشتری نسبت به جاروبرقی دارد. نکته دیگر آن است که جاروبرقی های صنعتی که دارای ترولی هم هستند ممکن است در فضاهای بزرگ حرکت بسیار کند و آهسته داشته باشند و چرخ های آنها برای حرکت در مسافت طولانی مناسب نباشد اما سوییپر دقیقا با چرخ های بزرگ و کارآمد طوری طراحی شده است که بخوبی و همانند یک ماشین می تواند حرکت کند.

نکته دیگر آن است که اگر سوییپر دارای سیستم کنترل گرد و غبار و فیلتر خوب باشد هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان گرد و غبار در فضا منتشر نمی شود در حالیکه برخاستن گرد و غبار هنگام کار با جاروی دستی یک مشکل رایج است که می تواند باعث آزار و اذیت نیروی خدماتی و سایر افرادی شود که در محیط هستند. اما سوییپر ها یا قابلیت مکش دارند یا اب بر روی برس پاشش می کنند که به این ترتیب این مشکل حل می شود همچنین سوییپر فیلتر بزرگ دارد که از بازگشت ذرات ریز به هوای اطراف جلوگیری می کند.

آخرین مزیت سوییپر آن است که هنگام کار با سوییپر نیروی خدماتی در تماس مستقیم با آلودگی ها و زباله های جمع آوری شده قرار نمی گیرد و مواد جمع شده مستقیما به مخزن منتقل می شوند و وقتی هم مخزن سوییپر پر شده اگر دستگاه سیستم تخلیه مخزن مکانیزه داشته باشد کاربر می تواند مستقیما دستگاه را داخل سطل زباله یا جای دیگر خالی کند و اگر هم نداشته باشد حتما یک مخزن قابل جدا شدن چرخ دار دارد که کاربر می تواند آن را جدا کرده و در محل مورد نظر تخلیه کند. از طرف دیگر هنگام کار با سوییپر سرعت کار چون خیلی بالاتر است کاربر کمتر خسته می شود و همش هم مجبور نیست که خم و راست شود پس سلامت وی بیشتر حفظ می شود.


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]