اسکرابر دستی و خودرویی چه تفاوتی با هم دارند؟

پنجشنبه 19 مرداد 1396
8:56
دنیای نظافت

اسکرابر ها یا دستگاه های کفشوی بعنوان یک دستگاه مکانیزه مخصوص شستشوی سطوح کف، در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. تنوع مدل های اسکرابر به مشتریان امکان می دهد تا دستگاهی متناسب با نوع نیاز خود انتخاب نمایند. پارامترهای مختلفی وجود دارد که می توان دستگاه های زمین شوی صنعتی را بر اساس آنها دسته بندی نمود یکی از مهم ترین پارامترها که در نگاه اول نیز قابل تشخیص است و باعث تفاوت شکل و ساختار ظاهری دستگاه های اسکرابر می گردد، نحوه هدایت آنهاست. بر این اساس دستگاه های کفشور مکانیزه به دو دسته اصلی اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار یا خودرویی تقسیم می شوند.

در کف شوی دستی ، کاربر در پشت دستگاه قرار گرفته و با استفاده از دسته دستگاه آن را به جلو هدایت می کند. در واقع کاربر مجبور است همراه با دستگاه حرکت کرده و آن را هدایت و کنترل نماید. این اسکرابرها برای کاربرد در فضاهای کوچک تا متوسط و محیط هایی که در آنها موانع زیاد است مثل کلاس های درس، رستوران ها، اتاق بیماران در بیمارستان ها و ... مناسب می باشند.زیرا معمولا ابعاد و طراحی جمع و جوری داشته و قدرت مانور آنها بالاست.

اسکرابر خودرویی یا سرنشین دار همانگونه که نام آن مشخص می نماید، ساختاری شبیه خودرو دارد. یعنی دستگاه دارای یک صندلی است که کاربر بر روی آن نشسته و با استفاده از فرمان دستگاه، اسکرابر را هدایت می کند. ساختار خودرویی دستگاه باعث بزرگتر شدن ابعاد آن می شود و به همان نسبت پهنای شستشو، ظرفیت مخازن و کارایی دستگاه افزایش می یابد. بنابراین این رده از دستگاه های زمین شوی برای کاربرد در محیط های دارای وسعت بالا مناسب هستند مثل کارخانه های صنعتی یا مراکز خرید و مجتمع های تجاری.


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]