واترجت صنعتی ابزاری مناسب برای رفع آلودگی های عمیق از سطوح کف

دوشنبه 26 تير 1396
10:11
دنیای نظافت

سوییپر و اسکرابر بعنوان دو دستگاه نظافت صنعتی مکانیزه تخصصی برای نظافت و شستشوی کف در پست های قبل معرفی گردیدند و مشخص گردید که این دو دستگاه برای انجام عملیات نظافت روزانه و پیوسته در محیط های دارای وسعت بالا گزینه هایی کاملا ایده آل به شمار می آیند و توضیح داده شده که سوییپر در جایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به جمع آوری مواد و پسماند خشک و جامد باشد و در مقابل اسکرابر برای شستشوی سطوح کف با آب یا محلول آب و مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد. هر دو دستگاه های یاد شده فقط بر روی سطوح کف قابل استفاده می باشند. در این پست با یک دستگاه کاربردی دیگر که برای حذف آلودگی های عمیق از سطوح کف می تواند مورد استفاده قرار گیرد، آشنا خواهیم شد.

این دستگاه کاربردی و قدرتمند واترجت می باشد که نوع صنعتی آن با نام کارواش صنعتی نیز شناخته می شود. واترجت صنعتی دستگاهی مکانیزه با قابلیت پاشش آب تحت فشار بالا می باشد. انرژی جنبشی بالای جریان آب پر فشارخارج شده از واترجت صنعتی موجب سست شدن پیوند بین آلودگی ها و سطح گردیده و آنها را از سطح جدا می نماید. واترجت صنعتی یک دستگاه تخصصی شستشوی سطوح کف نمی‌باشد و معمولا برای شستشوی سطوح کف بصورت پیوسته و روزانه مورد استفاده قرار نمی گیرد اما این دستگاه می تواند در جایی که امکان نظافت با سوییپر یا شستشوی آلودگی ها با اسکرابر نمی باشد. عملکرد عالی نشان می دهد.

البته باید توجه داشت که واترجت صنعتی و خانگی تنها قادر به پاشش آب بوده و سامانه مکش ندارد بنابراین باید دقت شود که محیطی که در آن واتر جت مورد استفاده قرار می گیرد دارای مجرای خروج آب باشد یا امکان تبخیر آب در آن وجود داشته باشد. البته طیف گسترده ای از تجهیزات جانبی همراه با واترجت های صنعتی ارائه می گردد که کاربردپذیری این دستگاه را افزایش می دهند. از جمله آنها برخی مدل های پیشرفته نازل های زمین شوی هستند که دارای قابلیت مکش نیز می باشند.

همانطور که ذکر گردید واترجت صنعتی در رفع الودگی های عمیق و موضعی عملکرد بسیار عالی نشان می دهد و در جایی که لکه های سرسخت باقی مانده با اسکرابر قابل شستشو نمی باشند می توان از واتر جت صنعتی استفاده کرد. همچنین طراحی دستگاه اسکرابر به گونه ای است که تنها برای کاربرد بر روی سطوح هموار مناسب می باشد و سطوحی با میزان ناهمواری زیاد توسط دستگاه اسکرابر قابل شستشو نیستند و در شرایطی واترجت صنعتی جایگزین مناسبی برای شستشوی این سطوح بوده و پاشش فشار قوی اب به نحو قوی می تواند آب و آلودگی ها را از میان خلل و فرج و تخلل ها خارج نماید.

سرعت عمل در کاربرد واترجت صنعتی در مقایسه با اسکرابر و سوییپر بالاتر بوده و این دستگاه برای شستشوی سطوح کف در دامداری های، اصطبل ها و سالن های نگهداری طیور به دلیل حجم بالای آلودگی و نوع خاص آن مناسب می باشد. بخصوص آنکه دستگاه های کارواش صنعتی بصورت مدل های واترجت صنعتی آب گرم با قابلیت افزایش درجه حرارات آب پاشش شده نیز عرضه می شوند و ضمن شستشوی سریع محیط موجب ضدعفونی کردن آن نیز شده و علاوه بر کف بر روی دیوارها و سایر سطوح نیز قابل کاربرد می باشند و از آنها برای شستشو تجهیزات قابل شستشو نیز می توان استفاده نمود.


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]