همه چیز درباره تی اسکرابر صنعتی

سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
10:17
دنیای نظافت

تی های اسکرابر یا کفشوی صنعتی المانی حیاتی هستند که نمی توانیم آنها را فراموش کنیم اگر بخواهیم که بازده و عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی حرفه ای خود را تضمین کنیم. آنها آب و آلودگی را که بر روی زمین انباشته شده است جمع می کند و همه چیز را تمیز می کند. اگر تی اسکرابر ما به درستی سرویس و نگهداری نشود یا عیبی داشته باشد ممکن است رد آلودگی و آب بر جای بگذارد و حتی مثل فیلتر عمل کند یعنی تنها آب را مکش کرده و آلودگی و کثیفی را باقی بگذارد.

تی اسکرابر متشکل از تیغه های لاستیکی است که به یک شاسی تی متصل می شوند. تیغه ها مهم ترین بخش تی می باشند که برای پاک کردن مایع از روی سطوح کفپوش استفاده می شوند. تیغه ها اغلب از نئوپرین یا اف دی ای برای استفاده های تجاری تولید شده اند.

عمر مفید تی های دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی بسته به تعداد دفعات استفاده از دستگاه، نوع کاری که برای آن استفاده می شوند و تا زمانیکه برخوردار از سرویس و نگهداری مناسب و منظم باشد 3 تا 6 ماه است .

تضمین بهترین عملکرد تی اسکرابر

هنگام خرید ما باید تی هایی را انتخاب کنیم که بصورت ویژه برای دستگاه اسکرابر ما طراحی شده اند زیرا اگر آنها به درستی با دستگاه فیت نشوند آب می تواند از سوراخ ها ریزش کند. همچنین مهم است که ماده درستی را برای تمیز کردن زمین یا سحی که با اسکرابر صنعتی می خواهیم آن را تمیز کنیم انتخاب نماید تا به مکش آب موثر دست یابیم.

هنگامی که تی های اسکرابر یا کف شوی صنعتی خود را انتخاب کردیم باید اطمینان حاصل کنیم که آنها به خوبی برش خورده اند. هر نوع برش خراب یا معیوب می تواند باعث سر ریز آب شود. اگر این اتفاق رخ دهد آب جمع آوری شده فیلتر می شود و رد آلودگی بر جای می گذارد و زمین خیص باقی می ماند که در نهایت می تواند به حوادث سر خوردن و افتادن منجر شود. استفاده از تی هایی که بخوبی برش خورده اند به ما کمک می کند که در مصرف آب صرفه جویی کنیم چون ما عملیات نظافتی را در این حالت در زمان کوتاه تر و بدون دوباره کاری انجام می دهیم.

بعنوان یک سرویس روزانه ما باید تی اسکرابر صنعتی را بعد از هر بار استفاده از دستگاه تمیز کنیم و بشوییم. انجام ندادن این کار باعث بر جای ماندن رد و خطوط آلودگی هنگام کار با اسکرابر می شود. بعلاوه تی های دستگاه کفشور صنعتی پشت و رو کردنی هستند. این امر بدان معناست که ما می توانیم تی را بچرخانیم تا از هر 4 طرف آن استفاده کنیم. فقط کافی است که زمانی که یه لبه تی به دلیل استفاده فرسوده شده است آن را بچرخانیم و از طرف دیگر استفاده کنیم.

هنگامی که عملیات نظافتی را انجام می دهیم باید چک کنیم که تی اسکرابر زاویه مناسبی با زمین داشته باشد. زاویه بزرگ می تواند پهنای واقعی مکش تی را کاهش دهد که در این حالت تی اب و آلودگی کمتری را جمع می کند. این مسأله به معنای زمان کاری بیشتر برای انجام عملیات نظافتی است. همچنین، یک زاویه بزرگتر می تواند باعث سرریز آب شود که باعث می شود رد آلودگی بر طرفین تی و زمین باقی بماند.

سرویس مناسب تی اسکرابر

اگر هنگام کار با اسکرابر صنعتی متوجه می شوید که کیفیت نظافت کاهش یافته، رد یا خطوط آلودگی بر روی سطح بر جای می ماند یا آب سرریز می کند، ممکن است که دستگاه شما در بیشینه عملکرد خود کار نکند و علت این امر سرویس و نگهداری نامناسب تی باشد.

تشخیص زمان تعویض تی

همانطور که ذکر شد تیغه های تی اسکرابر صنعتی بعد از مدتی باید تعویض شوند. دستگاه های اسکرابر معمولا در فضاهایی مانند بیمارستان ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرند که بزرگ هستند و نیازمند نظافت در بالاترین سطح می باشند. در این حالت ممکن است تی ها نیازمند تعویض منظم در دوره های زمانی مشخص باشند تا این سطح کیفی نظافتی را فراهم کنند. تعویض تی راحت است چون آنها بسیار ارزان قیمت هستند.

یکی از واضح ترین نشانه هایی که مشخص می کند زمان تعویض تیغه های تی اسکرابر فرا رسیده است زمانی است که دستگاه شروع به باقی گذاشتن آب یا لکه های آلودگی پشت سر خود می کند. برای چک کردن بیشتر می توانید ظاهر تی را بررسی کندی اگر تغیه های لاستیکی کاملا فرسوده شده باشند باید عوض شوند. آنها را در آب گرم قرار دهید و برای هر نشانه ای از فرسایش و پارگی جستجو کنید. اگر لاستیک خیلی شکننده به نظر بیاید یا چاک چاک باشد زمان تعویض تی است و در این حالت برعکس کردن و چرخاندن آن جواب نمی دهد.

چگونگی تعویض تی اسکرابر صنعتی

تعویض تیغه تی اسکرابر بسیار ساده است. برای این کار بخش مربوطه در دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه را به دقت بخوانید. تولیدکننده های دستگاه معمولا در این دفترچه به صورت مرحله به مرحله چگونگی تعویض تی را توضیح داده اند. علت این امر آن است که تعویض تی اسکرابر مسأله غیرقابل اجتناب است و هر دستگاهی پس از مدتی نیازمند تعویض تی خواهد بود. پس از جایگذاری تیغه های جدید در شاسی تی و محکم کردن آنها و اطمینان از اتصال محکم و درست آنها باید چک کنید که تی اسکرابر از لحاظ زاویه و ارتفاع به درستی روی سطح زمین قرار گرفته باشد.

جنس تی

معمولا در تولید تیغه های تی اسکرابر صنعتی از سه نوع ماده متداول استفاده می شود که عبارتند از لاستیک صمغ که مقرون به صرفه ترین ماده است و برای سطوح صاف و هموار مناسب می باشد. یوریتان که می تواند آب را به شکل بسیار موثر از هر محیطی حتی سطوح ناهموار جمع کند. لیناتکس که یک ماده طبیعی عالی است و قادر است که می تواند روغن و مواد شیمیایی را بسیار بهتر از تی های تولید شده از صمغ جمع آوری کند. همچنین این ماده قدرت بیشتری در حذف رطوبت مازاد از سطوح صاف و زبر دارد.


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]