محیط پاکیزه‌تر با اسکرابر

يکشنبه 12 اسفند 1397
11:43
دنیای نظافت

با دانستن اینکه بعضی از باکتری ها همانند E-coli و C-diffمی توانند از کفش به زمین و برعکس منتقل شوند، بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنیم که سطوح کف و کفپوش های ما تا حد امکان تمیز هستند. بنابراین ما در محیط های کوچک تی می کشیم و در محیط های بزرگتر از اسکرابر یا زمین شوی صنعتی استفاده می کنیم. در هر دو مورد، باید اطمینان حاصل شود که تجهیزات ما خود تمیز هستند تا بتوانند زمین را پاکیزه نگه دارند نه اینکه خود باعث آلودگی بیشتر شوند.

تی ها ابزاری نسبتا ساده هستند و کار خود را اگر از آنها به درستی استفاده کنیم به خوبی انجام می دهند. آنها باید بعد از هر بار استفاده تمیز شوند. یعنی اگر سری تی قابل جدا شدن است آن را جدا کنید و در ماشین لباس شویی با بالاترین دمای ممکن و اضافه کردن وایتکس بشویید. اگر سری تی غیرقابل جدا شدن است آن را در آب بسیار داغ با اندکی مایع ظرفشویی غوطه ور کنید. اطمینان حاصل کنید که زمان کافی به تی داده شده است تا کاملا خشک شود سپس آن را در انبار به نحوی قرار دهید که سر آن رو به بالا باشد و نباید الیاف تی روی زمین قرار گیرند زیرا این کار باعث می شود آلودگی بیشتری به آنها جذب شود. اگر ممکن است قبل از تی کشی ناحیه مورد نظر را با استفاده از جاروبرقی تمیز کنید تا تا حد امکان پسماند و آلودگی بیشتری جذب شود. سپس از آب داغ و یک محلول شوینده با کیفیت خوب برای تی کشی استفاده کنید. هنگامی که تی می کشید، حتما مقداری آلودگی پخش می شود. اگرچه بخش عمده آلودگی با تی جمع آوری می شود. بنابراین آبکشی مرتب تی کلید اصلی است و باید از مقدار کافی محلول شوینده استفاده شود. بنابراین اگر در حال تی کشیدن یک ناحیه بزرگ هستید ، تخلیه سطل محلول شوینده و پر کردن آن با آب داغ و محلول شوینده تمیز ایده بسیار خوبی است. در غیر این صورت، آب تی فقط باعث اضافه شدن مشکل می شود.

همچنین به خاطر داشته باشید که هر چه مدت زمان طولانی تری از زمان خشک شدن تی بدون شستن آن بگذرد، احتمال آنکه لکه دار شود بیشتر است و باعث می شود ظاهر تی کثیف تر از آنچه واقعا هست به نظر می آید. برخی مواد شوینده نیز می توانند به الیاف تی آسیب برسانند و باعث شوند که آنها رنگ خود را سریعتر از دست بدهند. بنابراین فکر نکنید که تی ای که از آن استفاده می کنید را باید به خاطر از دست دادن رنگ الیاف باید دور بیندازید. اگر شستشوی مناسب انجام شود فقط سری تی را در آب تمیز آبگیری کنید اگر آب تمیز باقی ماند سری تی نیز تمیز است. اگر آب کثیف شد، زمان آن است که سری تی را بخوبی بشویید یا آن را عوض کنید.

استفاده از تی برای سطوح سخت در نواحی بزرگ ناکارآمد است. استفاده از دستگاه های اسکرابر دستی و خودرویی روشی اقتصادی تر و موثرتر برای تمیز نگاه داشتن سطوح سخت در فضاهای بزرگ است. در شرایطی که تی تا حدودی باعث انتقال آلودگی می شود، یک اسکرابر یا کفشوی صنعتی آب آلوده را جمع آوری می کند و باعث تمیز و خشک شدن کفپوش شما می شود. اسکرابر ها محلول شوینده را روی سطح پاشش می کنند، عملیات برس زنی و جدا کردن آلودگی از سطح را انجام می دهند و سپس تمام آب و آلودگی را مکش می کنند. مخزن آب تمیز و مخزن ریکاوری آب کثیف را کاملا مجزا از آب تمیز نگه می دارند.


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]