سرویس و نگهداری جاروبرقی صنعتی

دوشنبه 2 مهر 1397
17:38
دنیای نظافت

دانستن این نکته بسیار مهم است که یک جاروبرقی صنعتی یا یک دستگاه نظافتی مکانیزه دیگر پایه ای است که کسب و کار بر روی آنها بنا شده است. علاوه بر انتخاب یک دستگاه درست، نگهداری درست از تجهیزات نیز بسیار حیاتی است، بنابراین لازم است که دستگاه جارو برقی صنعتی یا مکنده خود را بصورت منظم بازبینی کنید و چک کنید که آیا آنها به درستی کار می کنند یا نه. این کار نه تنها تضمین می کند که شما بهترین محصول را به مشتریان خود ارائه می دهید همچنین باعث می شود که طول عمر دستگاه شما به میزان قابل توجه افزایش یابد و به این ترتیب صرفه جویی مالی برای شما ایجاد شود. در این پست، لیستی از راهکارهای مفید که هنگام سرویس و نگهداری جاروبرقی صنعتی خود باید آنها را به یاد داشته باشید عنوان شده است:

آموزش نیروها برای کار با جاروبرقی صنعتی

یکی از مهم ترین المان های نگهداری و سرویس دستگاه های نظافتی از جمله جارو برقی صنعتی آموزش است. قیمت این رده از جاروبرقی ها قابل توجه است و هنگامی که شما یک دستگاه باکیفیت صنعتی خریداری کردید مطمئنا علاقمند هستید که از آنها محافظت کنید تا بتوانند سالها برای شما کار کنند. آموزش اپراتورها و کارشناسان سرویس و نگهداری با اطلاعات فنی جامع برای هر مدل دستگاه خاص تضمین می کند که جاروبرقی صنعتی شما به شکل ایمن مورد استفاده قرار می گیرد، در ظرفیت بهینه خود کار می کند و برای یک کاربرد صحیح مورد استفاده قرا رمی گیرد. هر مدل مکنده محدودیت های خاص خود را دارد برای مثال حتی اگر دستگاه های جاروبرقی خانگی قدرتمند باشند نباید بر روی سطوح مرطوب استفاده شوند یا نباید از آنها برای مکش چیزهایی مثل سکه یا ته سیگار استفاده کرد. بنابراین اپراتورهای خود را به دقت آموزش دهید بطوریکه بدانند چه نوع زباله ها و آلودگی هایی را می توانند با یک دستگاه خاص جمع کنند و کدام ها را نمی توانند.

بازبینی تمام بخش های جارو برقی صنعتی

مطمئن شوید که هر روز مخزن و فیلتر را چک می کنید زیرا این بخش ها به نگهداری و سرویس روزانه نیاز دارند. صرف نظر از اینکه مخزن پر است یا نه هر روز و بعد از هر بار استفاده، مخزن را خالی کنید. این کار دستگاه را قادر می سازد که به خوبی کار کند و گرفتگی آن کاهش یابد. بعلاوه از دستگاه در برابر آسیب طولانی مدت محافظت می کند: مخزن کاملا پر می تواند به میزان قابل توجه روی عملکرد موتور تاثیر بگذارد.مخزن باید هر روز خالی شود در غیر این صورت آلودگی و پسماند داخل آن انباشته شده و حتی می تواند باعث ایجاد عوامل آلرژی زا نظیر قارچ و کپک شود. همچنین، باید فیلترها را چ کنید که اگر قابل شستشو هستند بصورت منظم شسته شوند یا بسته به نوع کاربرد دستگاه طبق یک برنامه منظم تعویض شوند.

شناسایی بخش های مختلف مکنده صنعتی

آشنا بودن با بخش های مختلف جاروبرقی صنعتی و دانستن اینکه هر بخش چگونه کار می کند لازم است تا بتوانید به خوبی به عملیات نظافتی خود ادامه دهید. برای مثلا نازل ها و سری ها و بطور کلی تجهیزات جانبی دستگاه که برای مکش به کار می روند نباید فرسوده باشند و اگر فرسوده هستند باید تعویض شوند. به طور کلی این بخش ها باید عاری از آلودگی نگه داشته شوند مثلا مو، رنگ، نخ و ریسمان نباید به آنها چسبیده باشد و باید بصورت منظم تمیز و پاکیزه شوند. سیستم انتقال نیروی دستگاه هم باید هر هفته چک شود اگر شما بوی سوختگی حس می کنید، این مسأله معمولا نشان دهنده وجود یک مشکل است مثل لغزش تسمه ها، همچنین به لرزش جاروبرقی توجه کنید. در نهایت کابل ها و دو شاخه ها باید بازبینی شوند تا دچار فرسایش و پارگی نشده باشند. ، کابل های پاره و خراب خطرات ایمنی ایجاد می کنند.

هنگامی که شما این اصول ابتدایی را در خصوص جاروبرقی صنعتی خود لحاظ کنید، نه تنها طول عمر دستگاه شما را افزایش می دهد بلکه شما می توانید محیط کاری تمیزتری را برای کارکنان خود فراهم کنید و مهم تر از همه اینکه از سلامت خود و کارکنان تان محافظت خواهید کرد.


[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]