چگونه از اسکرابر صنعتی استفاده کنیم؟

دوشنبه 12 شهريور 1397
16:52
دنیای نظافت

اسکرابر صنعتی دستگاهی است که برای تمیز کردن سطوح کف سخت و دستیابی به کفپوشی کاملا خشک و حذف هر گونه احتمال لغزش یا افتادن بخاطر زمین لغزنده در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه از یک کفشوی صنعتی یا اسکرابر به درستی استفاده کنید باید مراحل زیر را انجام دهید:

1- آماده سازی اسکرابر صنعتی

اطمینان حاصل کنید که باتری ها کاملا شارژ شده اند، تمام شیلنگ متصل باشند و تمام تی ها نصب شده باشند و در شرایط خوبی باشند. مقدار مناسب و درست ماده شوینده را با توجه به دستورالعمل مخلوط کردن بر روی برچسب ظرف نگهدارنده ماده شوینده تعیین کنید. مخزن آب تمیز را با آب تمیز پر کنید. مقدار بسیار کمی ضد کف بر روی زمین برزیزید و ان را با تی مکش کنید تا لایه ای روی شاسی تی، شیلنگ مخزن اب کثیف و مخزن آب کثیف ایجاد کنید. ماده ضد کف به شکستن کف جمع آوری شده از محلول پاک کننده در کل فرآیند مکش و جمع آوری کمک می کند. این امر نه تنها اجازه می دهد که شما محلول شوینده بیشتری را جمع کنید بلکه همچنین کمک می کند تا عمر موتور مکنده در دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی خود را افزایش دهید.شما باید در مورد انتخاب پد یا برس درست دقت و توجه به کار ببرید و مقدار مناسبی از فشار را بر روی برس اعمال کنید. پدها روی سطوح صاف بهتر هستند و برس ها برای سطوح ناهموار با خطوط دوغاب مناسب تر می باشند.

2- اماده سازی محیطی که باید با اسکرابر تمیز شود.

علامت های احتیاط، سرویس بهداشتی بسته است یا زمین سر و لغزنده را در محیط قرار دهید تا کارکنان و دیگر افراد حاضر در محیط را آگاه نمایید که عملیات شستن زمین با کف شوی صنعتی در حال انجام است. هر مانعی همانند میزها و مبلمان که ممکن است در مسیر حرکت اسکرابر صنعتی وجود داشته باشند بردارید و آنها را در کنار قرار دهید. زمین را با تی مرطوب تی کشی کنید تا هر گونه پسماند، آلودگی یا اشیاء بزرگ مثل تراشه و ... جمع آوری شود. اگر هر گونه زباله و پسماند روی زمین باقی بماند می تواند در برس یا تی دستگاه کفشور گیر کند. این قطعات می توانند به دستگاه آسیب بزنند یا باعث شوند که تی دستگاه روی زمین رد و رگه بر جای بگذارد و محلول شوینده و الودگی را بخوبی جمع نکند.

3- تمیز کردن زمین با اسکرابر

شما محوطه نسبتا باز و بزرگی می خواهید تا زمان شستشو با اسکرابر را به حداکثر برسانید. هنگامی که عملیات را شروع می کنید، نخستین مسیرهای حرکت شما باید کنار دیوار یا در مرزهای خارجی تر محوطه باشد. هنگامی که به پایان نخستین مسیر حرکت خود می رسید و به سمت عقب بر می گردید. شما می خواهید که چرخش جاروب کننده وسیع داشته باشدی. این امر به تی اجازه می دهد که تمامی محلول شوینده ای را که دستگاه اسکرابر صنعتی روی زمین پاشش کرده جمع آوری کنید. شما نمی خواهدی به مرز دیگر بروید و به جای آن که کل زمین را نصف کنید. و به پایین و مرکز زمین بروید. هنگامی که به عملیات ادامه می دهید.، دومین مسیر را داخل مسیر اول انتخاب کنید و وقتی بر می گردید فقط در بخش خارجی مسیر برگشتی که اتاق را به قسمت تقسیم کرده خواهد بود. امی امر کمک می کند که بصورت پیوسته عملیات شستشوی زمین را انجام دهید و هیچ حرکت اضافی ای برای مجبور بودن به حرکت رو عقب برای جمع آوری محلول شوینده ای که تی قادر به جمع کردن آن نبوده دیگر لازم نیست. برای زمین های بسیار آلوده شما باید دابل اسکرابر انجام دهید. برای انجام دادن این عملیات، اول تی را بالا می برید و حتی موتور مکنده را روشن نمی کنید.حداقل یک مسیر بر روی کل زمین با تنها عملیات اسکرابرینگ حرکت می کنید. سپس دوباره عملیات را در حالتی که تی اسکرابر صنعتی را پایین آورده اید و موتور مکنده را روشن کردیده اید را انجام دهید، یعنی شما محلول شوینده را هنگامی جمع می کنید که در حال شستن زمین برای بار دوم هستید. ممکن است بعضی جاها را نتوانید با این پروسه تمیز کنید پس می توانید این مناطق را با تی و سطل یا اسکرابر کوچک دستی تمیز کنید.

4- نظافت دستگاه

اطمینان حاصل کنید که زمین در تمام بخش ها قبل از برداشتن علائم هشدار و احتیاط زمین خیس و لغزنده و برگرداندن اشیاء به سرجای اصلی شان کاملا خشک شده است. اسکرابر صنعتی را به محل سینک، توالت، آب راه زمین و بطور کلی جایی که برای تخلیه مخازن در نظر گرفته شده است منتقل کنید. اغلب دستگاه های اسکرابر دارای شیلنگ تخلیه هستند که به راحتی از دستگاه جدا شده و امکان تخلیه مخزن ها را فراهم می کند. مخزن آب تمیز و کثیف و خرطومی ها را آبکشی نمایید و همچنین برس و تی را بشویید. این مرحله به ویژه بعد از جمع آوری عوامل لایه بردار و ساینده زمین بسیار مهم است. همچنین هر محلول شوینده باقی مانده داخل مخزن اب تمیز را تخلیه کنید. اگر آب و ماده شوینده داخل مخزن آب تمیز برای مدتی باقی بماند شروع به سفت شدن کرده و مجراهای مخزن آب تمیز را می بندد و باعث گرفتگی می شود. مخزن آب تمیز را کاملا و تا حد امکان آبکشی نمایید. درب مخزن آب تمیز و کثیف را باز بگذارید تا هوا داخل آنها جریان یافته و بو کاملا خارج شود.


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]