راهکارهای ایمنی برای اسکرابر صنعتی

سه شنبه 15 خرداد 1397
13:24
دنیای نظافت

دستگاه‌های اسکرابر صنعتی مدرن دارای امکانات ایمنی پیشرفته هستند و به گونه ای طراحی و تولید شده اند که هر گونه خطر را برای کاربر و سایر افراد حاضر در محیط کاهش دهند. اما همچنان مهم است که هنگام استفاده از اسکرابر نسبت به نکات ایمنی توجه داشته باشیم. در این پست برخی نکات ایمنی هنگام استفاده از کفشوی صنعتی عنوان شده است.

آماده سازی اسکرابر صنعتی
اگر دستگاه کف شوی صنعتی شما توسط یک تأمین کننده معتبر ارائه شده باشد، این اطمینان خاطر وجود دارد که دستگاه بازبینی شده است تا ایمنی کاربر تضمین شود. اما همچنین خوب است که برخی بازبینی های اولیه هنگام اماده سازی دستگاه برای استفاده انجام شود.
برس ها و تی اسکرابر صنعتی باید قبل از استفاده بررسی شوند که موقعیت و شرایط مناسبی داشته باشند و اتصالات آنها شل نشده باشد. همچنین همه فیلترها و شلنگ مخزن اب کثیف و تمیز باید کاملا بازبینی شوند که پارگی و نشتی نداشته باشند و کاملا تمیز باشند و گرفتگی در آنها وجود نداشته باشد. همچنین اگر قرار است دستگاه در جایی استفاده شود که نور کافی وجود ندارد و خطر برخورد دستگاه با افراد وجود دارد باید نسبت به سالم بودن چراغ های دستگاه و چراغ هشداردهنده اطمینان حاصل کرد. همچنی با توجه به اینکه کنترل اسکرابر تماما توسط فرمان و ترمز صورت می گیرد باید اطمینان حاصل شود که بخش‌های ذکر شده به درستی کار می کنند.

برخی احتیاط ها
بسیار مهم است که هرگز از هیچ گونه ماده قابل اشتعال داخل یا اطراف دستگاه اسکرابر استفاده نشود زیرا این مواد ممکن است منفجر شده یا آتش بگیرند. هر گونه منبع اشتعال باید دور از باتری های دستگاه نگاه داشته شود. از دستورالعمل های مخلوط کردن و هندلینگ برای تهیه محلول شوینده پیروی کنید و تنها از مواد شوینده توصیه شده توسط سازنده اسکرابر صنعتی استفاده نماید. اگر از مواد شوینده ای استفاده کنید که برای کاربرد همراه دستگاه زمین شوی صنعتی طراحی و تولید نشده اند ممکن است دستگاه شما آسیب ببیند.
به دمای آبی که مخزن آب تمیز اسکرابر را با آن پر می کنید توجه کنید معمولا دمای آب قابل استفاده نمی تواند از حد مشخصی که معمولا 40 تا 60 درجه است بیشتر باشد. مطمئن شوید که اب کثیف در نحو مناسب و طبق استانداردهای زیست محیطی تخلیه شود.

عملیات
هنگامی که از اسکرابر صنعتی استفاده می کنید افراد باید در فاصله ایمن نسبت به محوطه ای که در حال نظافت است قرار گیرند تا خطر تصادف وجود نداشته باشد و اپراتور باید دستهای خود را از بخش های متحرک مثل برس ها دور نگه دارد. همچنین مهم است که اپراتور لباس های مناسب بپوشد و از پوشیدن زیورالاتی که ممکن است در بخش های مختلف اسکرابر گیر کند و همچنین لباس های گشاد پرهیز کند.
هنگام کار کردن با اسکرابر ، با سرعت آهسته شروع به حرکت کنید، به صورت درست گردش کنید و به گونه ای ترمز کنید که چرخ ها دچار چرخش نشوند. در برخی موارد ریسمان، نایلون های بسته بندی و سایر زباله ها و پسماند ممکن است به دور برس ها به پیچند که باید جدا شوند.
اگر لازم است اپراتور اسکرابر را به هر دلیل ترک کند باید کلید روشن و خاموش کردن دستگاه از روی آن برداشته شود. همچنین اگر کاربر احساس سرگیجه یا ناهوشیاری می کند نباید از دستگاه استفاده کند. بصورت مشابه، اگر اپراتور حس می کند اسکرابر لرزش غیرطبیعی دارد و غیرایمن است نباید با دستگاه کار کند.
از دستگاه اسکرابر صنعتی نباید برای جابجا کردن افراد یا اشیاء استفاده شود.
توجه به ملاحظات ایمنی هنگام استفاده از اسکرابر بهترین راه برای تضمین سلامت کاربر و سایر افراد حاضر در محیط است.


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]