اهمیت استفاده از اسکرابر صنعتی در محیط های درمانی

يکشنبه 19 فروردين 1397
17:04
دنیای نظافت

سوای تمام سطوح، تمیزی زمین در یک مرکز درمانی یا بیمارستان به یک دلیل بسیار مهم کاملا حیاتی است، جلوگیری از انتشار آلودگی یا عفونت. به همین دلیل لازم است که از دستگاههای نظافت صنعتی و شاید موثرترین آنها در نظافت و شستشوی کف یعنی اسکرابر یا زمین شوی صنعتی استفاده شود. در این پست دلایل معتبری برای افراد شاغل در حرفه بهداشت و درمان آورده شده است که می تواند آنها را به خرید یک اسکرابر ترغیب کند اگر تاکنون در این خصوص سرمایه گذاری نکرده اند.

آسیب پذیری در برابر بیماری

افراد زیادی که از یک بیمارستان یا کلینیک دیدن می کنند کسانی هستند که دارای سیستم های ایمنی به میزان قابل توجه ضعیف تر می باشند که علت این امر بیماری آنهاست. بنابراین، درمان شدن در فضایی که زمین های آن دارای میکروبهایی از سایر بیماران هستند می تواند خطر عفونت را افزایش دهد. این خطر تا زمانی نیست که در تماس مستقیم با بیماری قرار بگیرید. بلکه برخی از انواع باکتری های قوی و مقاوم در برابر ضدعفونی کردن می توانند بر روی زمین حتی تا 5 ماه باقی بمانند. کفشوی صنعتی یا اسکرابر با فراهم نمودن کیفیت نظافت و شستشوی بالاتر و تحویل سطوح کف کاملا تمیز این مشکل را حل می کند.

هزینه های تجمیع شده

استفاده نکردن از اسکرابر صنعتی در این شرایط می تواند به هزینه های قابل توجه برای مراکز درمانی منجر شود. با توجه به آمارهای سازمان سلامت بریتانیا استرلیزه نکردن زمین ها در برابر عفونت ها می تواند موجب تحمیل هزینه تا 1 بیلیون دلار شود که بعلت مرگ و میر ناگهانی و ادعای خسارت بالقوه خواهد بود. سوای هزینه ها، فکر کنید که این حوادث منفی تا چه حد می تواند روی اعتبار و شهرت یک بیمارستان یا مرکز درمانی تأثیر داشته باشد.

کاهش HCL ها

مراکز بهداشت و سلامت شاید نتوانند استفاده از شوینده های زمین بر پایه HCl را حذف کنند به ویژه اگر آنها ایمن در برابر ضدعفونی کننده ها باشند. این شوینده ها فقط برای بیمارستان ها و کلنیک هایی نیستند که با تعداد زیادی هر بیماران سر و کار دارند. آنها همچنین ممکن است در مراکز درمانی کوچک نیز وجود داشته باشند. اگرچه کارکنان و نیروهای خدماتی ممکن است با تی و سطل کار کنند تا زمین را تمیز کنند اما این مسأله می تواند به بیمار شدن سایرین در آینده منجر شود. اگرچه، آنها می توانند مطمئننا حوادی را که می تواند منجر به بیماری اضافی شود کاهش دهند.

بنابراین برای جاهای کوچک یک اولویت است که اگر اسکرابر صنعتی ندارند آن را برای نیروهای خدماتی خود تهیه کنند و اطمینان حاصل کنند که این افراد آموزش دیده اند و می دانند چند بار در هفته از اسکرابر روی زمین های سخت استفاده کنند. همچنین نیروهای خود را آموزش دهید تا از اسکرابر در موقعیت هایی که مایعات آلوده زمین را پوشانده اند استفاده کنند.


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]