چرا سطوح کف احتیاج به جاروبرقی صنعتی دارند؟

يکشنبه 5 فروردين 1397
12:01
دنیای نظافت

سطوح کف در معرض آلودگی مداوم هستند مخصوصا در محیط های صنعتی و تجاری. انباشت آلودگی و جگرم، لکه های روغن، لکه های گل و غیره می توانند به یک زمین تا حدی آسیب برسانند که جاروب کردن معمول دیگر پاسخگو نباشد. بعلاوه بعضی اوقات سرویس های بهداشتی دچار گرفتگی لوله ها می شوند و از زمین های خیس رنج می برند. تمام این مشکلاتی که ممکن است محیط های صنعتی و تجاری داشته باشند باید به صورت منظم با استفاده از یک جاروبرقی صنعتی تمیز شوند و یک برنامه نظافتی منظم برای آنها وجود داشته باشد.

تجهیزات مورد نیاز برای جمع آوری آلودگی ها

  • لکه بر
  • جارو
  • جاروبرقی صنعتی آب و خاک

مراحل استفاده از جاروبرقی صنعتی

تمیز کردن زمین: آلودگی ها را با فرچه بشویید و ضایعات را از روی زمین جمع کنید.

اعمال لکه بر: این ماده شوینده شیمیایی باید با آب مخلوط شود و سپس بر روی لکه ها اعمال شود و این کار باید مطابق با دستور العمل ذکر شده بر روی ماده شوینده انجام شود.

استفاده از یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک: از یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک استفاده کنید تا گرد و غبار و همچنین مایعات را مکش کند.

تمام زوایا را پوشش دهید: از دستگاه جارو برقی صنعتی با خرطومی مناسب استفاده کنید که بتوانید تمام گوشه ها، زوایا و مکان های پنهان و سوراخ ها را پوشش دهید. بهتر است از از دورترین انتها شروع به کار کنید و بصورت لایه لایه جاروکشی کنید.

تمام بخش هایی را که ممکن است آلودگی باشد جاروکشی کنید: همچنین از جاروبرقی صنعتی برای تمیز کردن شید لام پها، قلاب پرده ها، درزها و سایر بخش های دیوار که آلودگی ممکن است در آنها انباشت شود استفاده کنید.

سرویس های بهداشتی: هنگامی که از یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک در سرویس های بهداشتی استفاده می کنید، مطمئن شوید که از دستگاه بر روی راه ها استفاده می کنید تا آلودگی باقی مانده، جرم و کثیفی را جمع کند. اگر مجراها به این وسیله باز شوند جریان آب سریعتر در آنها حرکت کرده و مشکلات کمتر خواهد شد.

خالی کردن جاروبرقی صنعتی: مخزن دستگاه مکنده یا جارو برقی را هنگامی که پر است جدا کرده و به محل مناسب انتقال دهید تا تخلیه شود. این مسأله بستگی به اندازه دستگاه دارد. مدل های کوچکتر ممکن است فقط به اندازه یک نصفه گالن گنجایش داشته باشند در حالیکه مدل های صنعتی بزرگ می توانند تا 100 لیتر ظرفیت داشته باشند.

مکش قدرتمند هوا توسط یک جاروبرقی صنعتی باعث می شود که کار به نحو عالی انجام شود. چنین دستگاه هایی همچنین سیستم تخلیه بهتری دارند که امکان مکش و جمع آوری مایعات را فراهم می نمایند.


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]