چگونه از اسکرابر استفاده کنیم تا قدرت تمیزکنندگی آن به حداکثر برسد؟

چهارشنبه 2 اسفند 1396
11:24
دنیای نظافت

ناکارآمدی نظافت زمین به صورت دستی و ضررهایی که به زمان، نیروی کار و حتی موثر بودن وارد می کند باعث می شود این گزینه هنگامی که نظافت واقعی و عمیق مدنظر است کاملا حذف شود. اگر محیط کار شما بزرگ باشد و افراد زیراد لازم باشد که زمین آن را تمیز کنند، بنابراین حال زمان آن است که در خرید یک اسکرابر سرمایه گذاری کنید و افراد خود را برای کار کردن روی مسائل مهمتر نظیر تولید و بازگشت سرمایه بگمارید.

یک اسکرابر صنعتی می تواند به روش های زیادی به شما کمک کند. نخست، یک راه ساده و محکم برای نظافت زمین سخت برای شما فراهم می کند. دیگر نیازی به یک تی، یک سطل یا حتی یک نیروی کار قوی نیست. بعلاوه، اندازه محیط دیگر به اندازه ای که اگر قرار بود به صورت دستی تمیز شود مهم بود دیگر مهم نیست. در حقیقت یک اسکرابر یا کفشوی صنعتی می تواند حداقل 1700 مترمربع را در یک ساعت پوشش دهد.

اگرچه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی دستگاهی کارآمد است اما شما باید بدانید که چگونه باید به درستی از آن استفاده کنید تا عملکرد موثر را تضمین نماید.

آماده سازی

شما لازم است که دستگاه اسکرابر و جایی را که می خواهید آماده کنید. نخست، اگر اسکرابر شما باتری دار است دستگاه را کاملا شارژ کنید بطوریکه بتواند بصورت بی وقفه 2 تا 4 ساعت کار کند. ممکن شما نگران باشید که این زمان کافی برای پوشش دهی کل محیط نیست اما اگر شما زمین را هم بخوبی آماده کنید قادر خواهید بود که با یک اسکرابر صنعتی دارای شارژ کامل کل محیط را تمیز کنید.

وقتی محیط کار را آماده می کنید، هر مبلمان و اشیاء و سایر موانع را که می تواند در سر راه شما قرار گیرد بردارید. فراموش نکنید که علائم هشدار دهنده قرار دهید که مطمئن شوید کارکنان و مشتریان آگاه هستند که عملیات نظافت زمین با اسکرابر در جریان است. نظافت عمومی هم می تواند کمک کند. این هر چیزی را که ممکن است به دستگاه آسیب بزند مثل آشغال هایی که ممکن است زیر تی جمع شوند، از بین می برد.

قبل از استفاده از اسکرابر یا کفشور، شما باید همچنین تمام شلنگ ها را وصل کنید و مطمئن شوید که نشتی یا آسیبی وجود ندارد. استفاده از یک اسکرابر صنعتی خراب می تواند کفپوش شما را خراب کند. پد یا برسی که استفاده می کنید همچنین باید با نوع کفپوش مچ باشد تا از ایجاد هر گونه خراش و شیار روی زمین جلوگیری شود.

نظافت

هنگامی که جستجو در مورد اسکرابر ها را برای خرید یک مدل آغاز می کنید، مدلی را بخرید که با سطح زمین شما به بهترین شکل مچ شود. هنگامی که عملیات واقعی نظافت زمین های خود را شروع می کنید از نزدیک دیوار شروع کنید و بعد از حرکت روی هر مسیر بازگردید تا از جمع آوری کامل محلول شوینده باقی مانده مطمئن شوید. همچنین ممکن است بخواهید اتاق را به دو بخش تقسیم کنید تا در زمان صرفه جویی نمایید. برای لکه های غیرقابل دسترس، از یک تی و سطل استفاده کنید زیرا ممکن است اسکرابر صنعتی قادر نباشد این نواحی را تمیز کنید. حتی اگر شما بهترین اسکرابر را پیدا کنید، آن نمی تواند عملیات مورد نظر را انجام دهد اگر شما ندانید که چطور به درستی از آن استفاده کنید. بنابراین مطمئن شوید که همکاران شما تمام تکنیک ها نظافت و آماده سازی را یاد گرفته اند.


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]