واترجت صنعتی شما به چه فشار و دبی نیاز دارد؟

سه شنبه 26 دی 1396
10:25
دنیای نظافت

کسانی که با واترجت صنعتی کار می کنند اغلب می پرسند که چه مقدار فشاری نیاز دارند تا کارواش صنعتی آنها بتواند بخوبی عملکرد مناسبی داشته باشد. فشاری که از واترجت صنعتی بیرون می آید بر حسب بار اندازه گیری می شود. و مقدار بار مورد نیاز بسته به عملیات مورد نظر شما می تواند تغییر کند. برای مثال، برای مثال تمیز کردن گردو غبار و آلودگی از روی خودروی سواری به فشار کمتری نسبت به شستشوی لکه های سرسخت از سطوح کف نیاز دارد. فاکتور دیگری که به همین اندازه در یک واترجت صنعتی مهم است اما غالبا در نظر گرفته نمی شود دبی واتر جت است که بر حسب لیتر بر دقیقه بیان می شود. این فاکتور مشخص می کند که در هر دقیقه چه میزان آب از واترجت صنعتی خارجی می شود و هر چه این مقدار بیشتر باشد یعنی عملیات نظافتی سریعتر انجام می شود.

چه مقدار فشار لازم است؟

یاد گرفتن اینکه هنگام استفاده از واترجت صنعتی چه فشاری باید انتخاب شود تا سطوح ، مواد و اشیاء گوناگون بخوبی تمیز شوند به شما کمک می کند که تعیین کنید چه سایز واترجت صنعتی باید استفاده کنید تا بهترین کارایی را به دست بیاورید.

چه مقدار دبی لازم است؟

هنگامی که واترجت صنعتی قدرت کافی را برای جدا کردن آلودگی ها و جرم های چسبنده فراهم می نماید، حجم آب آن چیزی است که این آلودگی جدا شده را شسته و پاک می کند. ذاتا، هر چه آب که از نازل در یک دقیقه خارج می شود بیشتر باشد، عملیات نظافتی شما سریعتر انجام خواهد شد. دبی بالاتر موجب نظافت سریعتر می شود زیرا آب بیشتری برای جریان یافتن آب موجود و پاک کردن آلودگی ها وجود دارد.

فرض کنید جریان آب را با شلنگ بر روی آلودگی موضعی در بخشی از سطوح کف پاشش کردیده اید، آلودگی جدا شده است اما همچنان آنجا وجود دارد. باید مقدار کافی با سطل آب بریزید تا آلودگی شسته شود. اگر شما فشار آب بالا را با مقدار آب بالای داخل یک سطل ترکیب کنید نتیجه بسیار بهتری به دست می آورید. یک واترجت صنعتی دقیقا این کار را انجام می دهد و فشار بالا را با مقدار زیاد آب ترکیبمی کند تا سطح در زمان بسیار کوتاه تمیز شود. پس فراموش نکنید که دبی هم نقش مهمی در عملیات نظافتی دارد و اهمیت آن به اندازه فشار واترجت صنعتی می باشد.


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]