سرمایه‌گذاری با خرید اسکرابر خوب

چهارشنبه 13 دی 1396
11:53
دنیای نظافت

بدون شک مزایای فوری بسیاری در خرید یک اسکرابر برای انجام عملیات نظافت و شستشوی کف نهفته است اما در عین حال خرید یک کفشوی صنعتی دارای مزایای دیگری نیز هست که در طولانی مدت خود را نشان می دهند. اگر از یک اسکرابر درست استفاده شود چندین مزیت دراز مدت به همراه دارد. آگاهی داشتن در مورد این مزایا اطمینان خاطر شما را نسبت به خرید یک اسکرابر مناسب افزایش خواهد داد.

برخی از مزایای طولانی مدت داشتن یک اسکرابر یا زمین شوی صنعتی عبارتند از:

اسکرابر عمر کفپوش شما را طولانی می کند. یک زمین پاکیزه تر دارای عمر طولانی تر است. آلودگی و جرم هنگامی که بر روی سطح کفپوش باقی بمانند حتی اگر بصورت ذرات ریز باشند باعث سایش کفپوش می شوند به ویژه اگر زمین در معرض رفت و آمد زیاد یا حرکت ترولی و سایر تجهیزات چرخ دار قرار داشته باشد. با گذشت زمان، این مسأله باعث کدر شدن سطح می شود و در واقع فرسایش ایجاد می کند. این چالش بخصوص برای یک کفپوش های دارای بافت دانه دانه بیشتر پیش می اید زیرا این کفپوش ها آلودگی و سایر ذرات را به سهولت جذب می کنند وقتی از یک اسکرابر استفاده می شود چون برس ها بخوبی آلودگی و جرم را از روی کفپوش پاک می کنند این مشکل برطرف خواهد شد.

اسکرابر بهره وری را افزایش می دهد. وقتی که شما زمان برای نگهداری و ترمیم کفپوش های قدیمی صرف نمی کنید این زمان را می توانید به فعالیت های مفیدتری اختصاص دهید که سود بیشتری برای کسب و کار شما به ارمغان می آورند.

اسکرابر هزینه های شما را کاهش می دهد. اگر بتوانید نیروی انسانی را با دستگاه اسکرابر جایگزین کنید تا عملیات نظافت سریعتر انجام شود این تصمیم یک تصمیم اقتصادی هوشمندانه خواهد بود.

استفاده از اسکرابر برای محیط زیست بهتر است. امروزه، بیشتر اسکرابر ها از آب و مواد شوینده بسیار کم برای عملیات استفاده می کنند و کیفیت نظافتی خوبی هم نشان می دهند. با کاهش میزان مصرف اب شما به حفظ منابع آب کمک می کنید. و با صرفه جویی در مصرف مواد شویند شیمیایی به حفظ محیط زیست با جلوگیری از ورود آنها به داخل آب و هوا کمک خواهید کرد.


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]