واترجت صنعتی آب گرم یا کارواش بخار چیست؟

سه شنبه 5 دی 1396
9:18
دنیای نظافت

بعضی از دستگاه های کارواش صنعتی علاوه بر اینکه فشار اب ورودی را افزایش می دهند می توانند دمای آب را هم زیاد کنند این دستگاه ها واترجت صنعتی آب گرم نام دارند. این نوع واترجت صنعتی تفاوت چندانی با مدل های آب سرد که رایج تر هستند ندارد و بخش های تشکیل دهنده واتر جت صنعتی از قیبل پمپ، موتور، شلنگ فشار قوی و ... در هر دو رده از جت واترها مشابه است. تفاوت عمده این دو آن است که واترجت صنعتی آب گرم یک بخش گرم کن دارد که همانطور که نام آن مشخص می کند وظیفه گرم کردن آب و زیاد کردن دمای آن را به عهده دارد. در این نوع واترجت ها تمام بخش های دستگاه مثل تفنگی، نازل، شلنگ فشار قوی علاوه بر مقاومت در برابر فشار بالا باید دارای مقاومت کافی در برابر حداکثر دمای آب خروجی از دستگاه واترجت صنعتی باشند. بطور کلی واترجت صنعتی آب گرم در مقایسه با مدل های آب سردی که فشار و دبی مشابه دارند قیمت بالاتری دارند. چون همانطور که ذکر شد این دستگاه ها یک بخش اضافه به نام گرم کن دارند و همچنین مواد به کار رفته در تولید این رده از کارواش صنعتی مقاومت بالاتری نیز باید داشته باشند یعنی هم در برابر فشار و هم دمای بالا مقاوم باشند.

اگر چه قیمت واترجت صنعتی آب گرم در مقایسه با مدل مشابه آب سرد بیشتر است اما به همان اندازه کارایی این دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. چون بطور کلی آب گرم در مقایسه با آب سرد قدرت پاک کنندگی بالاتری داشته و می تواند آلودگی ها را بخصوص آلودگی های روغنی و چرب را خیلی بهتر تمیز کند. به همین علت استفاده از واترجت صنعتی آب گرم در محیط هایی مثل آشپزخانه های صنعتی، صنایع تولید مواد غذایی و سایر محیط های مشابه که در آنها نوع آلودگی چرب و روغنی است ترجیح داده می شود. نکته دیگر در مورد این نوع واترجت صنعتی آن است که اکثر مدل های کارواش صنعتی آب گرم می توانند علاوه بر آب گرم، بخار آب را هم پاشش کنند. هم آب گرم و هم بخار دارای قدرت ضدعفونی کنندگی هستند و در نتیجه استفاده از این نوع واترجت صنعتی برای جایی که لازم است باکتری ها و میکروب های موجود در محیط نیز کشته شوند بسیار مناسب می باشد.


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]