انواع دستگاههای کارواش صنعتی از لحاظ موتور

شنبه 4 آذر 1396
15:08
دنیای نظافت

یکی از مهمترین تفاوت های مدل های مختلف کارواش صنعتی نوع موتور آنهاست. دستگاه‌های کارواش صنعتی ممکن است موتور الکتریکی داشته باشند یا در تولید آنها از موتور بنزینی یا دیزلی استفاده شده باشد. کارواش صنعتی با موتور الکتریکی که می تواند تک فاز یا سه فاز باشد در مقایسه با واترجت صنعتی دیزلی یا بنزینی که فشار و دبی مشابه دارد، ارزان تر است و سرویس و نگهداری آن هم ساده تر است. از طرف دیگر این نوع کارواش صنعتی وزن کمتری هم داشته و چون آلودگی ایجاد نمی کند و سطح صدای کمتری هم دارد برای استفاده در محیط های مسکونی و تجاری هم مناسب است و بهتر است از این نوع واتر جت یا کارواش صنعتی برای محیط های سرپوشیده صنعتی استفاده شود. اما باید توجه داشت که برای استفاده از این نوع واترجت صنعتی لازم است که حتما یک منبع برق وجود داشته باشد یعنی یا باید دستگاه مستقیما به پریز برق و یا یک ژنراتور وصل شود.

اگر کسی بخواهد در استفاده از دستگاه کارواش صنعتی خود محدودیت مکانی نداشته باشد و مجبور نباشد حتما در نزدیکی یک منبع برق کار کند می تواند دستگاه های واتر جت صنعتی با موتور بنزینی یا دیزلی را انتخاب کند که عملکرد آنها به هیچ گونه منبع برقی نیاز ندارد و به راحتی می تواند آنها را در محیط های مختلف و عملیاتی نظیر خدمات شهری استفاده کند. اما چون سوختن بنزین و دیزل همراه با ایجاد دود و گاز است بهتر است از این دستگاه های کارواش صنعتی در فضای باز استفاده شود یا اگر فضا سرپوشیده است نسبت به وجود تهویه مناسب اطمینان خاطر وجود داشته باشد. با توجه به توضیحات ذکر شده مشخص است که این مدل دستگاه‌های کارواش صنعتی برای استفاده در محیط های مسکونی و تجاری طراحی نشده اند و فقط در محیط های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها سنگین تر هستند و غالبا با شاسی‌های چرخ دار ارائه می شوند.

برخی مدل های کارواش صنعتی هم موجود هستند که بدون موتور می باشند و با پمپ ونتوری کار می کنند. البته چندان متداول نیستند.


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]