خدمات تخریب بتن توسط شرکت خدماتی نظافتی چگونه است؟

سه شنبه 30 آبان 1396
13:06
دنیای نظافت

شاید نام بردن از عملیات تخریب بتن بعنوان یکی از خدمات قابل ارائه توسط یک شرکت خدماتی نظافتی عجیب باشد زیرا به نظر نمی رسد که این عملیات چندان ارتباطی با نظافت داشته باشد. بدون شک شرکتهای خدمات نظافت معمول که اقدام به اعزام نیروهای خدماتی برای انجام عملیات نظافت و شستشو می کنند قادر به ارائه چنین خدماتی نیستند اما یک پیمانکار نظافتی فعال در حوزه نظافت صنعتی می تواند این خدمات را ارائه کند. علت آن است که یکی از روش های جدید و پیشرفته برای تخریب بتن، استفاده از دستگاه های واترجت فوق فشار قوی است که یک شرکت خدماتی نظافتی فعال در حوزه نظافت صنعتی این دستگاه را در اختیار دارد. باید توجه داشت که اگرچه اکثر شرکت های خدمات نظافت، مدل های متفاوتی از واترجت را دارند که در عملیات نظافت و شستشو از آن استفاده می کنند اما واترجت فوق فشار قوی نوع خاصی از کارواش صنعتی است که به دلیل داشتن هزینه بسیار بالا تنها تعدادی محدود شرکت خدماتی نظافتی دارای آن هستند. یک شرکت خدماتی نظافتی در عملیات نظافت تخصصی تجهیزات و ماشین آلات همانند رسوب زدایی لوله ها، شستن مبدل حرارتی، سندبلاست برای زنگ زدایی و لایه برداری از واترجت فوق فشار قوی استفاده می کند. بنابراین شرکت خدماتی نظافتی دارای چنین واترجتی در عملیات تخریب بتن نیز می تواند از این دستگاه استفاده نماید.

خدمات تخریب بتن ارائه شده توسط شرکت خدماتی نظافتی دارای واترجت قدرتمند مزیت های بی شماری دارد. مثل آلودگی صوتی بسیار کمتر، عدم انتشار گرد و غبار در محیط، سازگاری با محیط زیست، کیفیت و سرعت بالای عملیات و ...... نیروهای ماهر و متخصص یک شرکت خدماتی نظافتی می توانند بدون آسیب رساندن به میل گردها بتن اطراف آن را تخریب کنند و در این روش ترک در بخش‌های سالم ایجاد نخواهد شد. عامل تخریب کننده در این حالت، قدرت بالای آب پرفشار خارج شده از دستگاه است. البته نوع نازل هم اهمیت دارد و نازل باید از نوع سوزنی باشد.


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]