انواع برس در دستگاه های اسکرابر

شنبه 13 آبان 1396
13:57
دنیای نظافت

بدون شک یکی از مهم ترین بخش های دستگاه اسکرابر برس آن است. برس اسکرابر از طریق فشاری که به سطح وارد می کند و به دلیل سرعت چرخش بالا باعث می شود تا آلودگی ها از سطح زمین جدا شود. بنابراین وظیفه انجام شستشوی سطوح کف بر عهده برس اسکرابر است و به همین دلیل این بخش در یک دستگاه کفشوی صنعتی دارای اهمیت بالایی می باشد. برس های اسکرابر ممکن است شکل های مختلفی داشته باشند. دو دسته اصلی برس در دستگاه های زمین شوی صنعتی برس های دیسکی شکل و برس غلطکی هستند.

دستگاه های اسکرابر دارای برس دیسکی برای استفاده در هر محیط مناسب هستند. فشار برس در این شکل بالا بوده و بنابراین یک اسکرابر با چنین برسی برای استفاده در جایی که آلودگی عمیق و سرسخت است مثل کارخانه ها و سالن های تولید و ... مناسب است. در برس غلطکی فشار برس کمتر از برس دیسکی است اما سرعت چرخش برس در این نوع اسکرابرها بالاتر است برس های غلطکی به دلیل شکل ویژه ای که دارند برای استفاده و شستشوی زمین های متخلخل مناسب هستند زیرا باعث می شود که آلودگی ها به خوبی از خلل و فرج و درزها خارج شوند. وقتی دستگاه اسکرابر برس غلطکی یا رولری دارد علاوه بر شستشوی زمین می تواند عملیات جارو کردن و جمع آوری زباله های جامد وخشک را هم انجام دهد و در این صورت دیگر نیازی به عملیات پیش جاروب کردن با استفاده از یک سوییپر مجزا نیست.

دسته دیگری از اسکرابر ها نیز هستند که پد اوربیتالی دارند. این پدهای مستطیل شکل هستند و قدرت بالایی در برطرف کردن آلودگی های سرسخت ندارند اما گوشه ها و زوایا را به شکل موثر تمیز می کنند و برای محیط های کوچک و متراکم و جاهایی که اشیائی مثل میز و صندلی دارند مناسب هستند.

بنابراین یکی از پارامترهایی که هنگام انتخاب اسکرابر باید به آن دقت کرد نوع برس دستگاه اسکرابر است باید توجه نمود که بین مشخصات زمین، نوع آلودگی و برس دستگاه اسکرابر تناسب وجود داشته باشد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]