ویژگی‌های زمین شوی صنعتی یا اسکرابر خودرویی

شنبه 6 آبان 1396
10:42
دنیای نظافت

دستگاه های زمین شوی صنعتی خودرویی یا سرنشین دار کارایی بیشتری نسبت به مدل‌های اسکرابر دستی دارند. چون دستگاه‌های زمین شوی صنعتی خودرویی معمولا ابعاد بزرگتری نسبت به کفشوی های دستی دارند و در نتیجه برس ها هم دارند. پس پهنای شستشوی آنها بزرگتر است و در نتیجه در هر ساعت مساحت بیشتری را پوشش دهند. از طرف دیگر این رده از دستگاه‌های زمین شوی صنعتی مخزن های بزرگتری دارند بنابراین برای مدت طولانی تری بدون اینکه لازم باشد مخزن کثیف را خالی و مخزن آب تمیز را پر کرد می توان از دستگاه زمین شوی صنعتی استفاده کرد.

طراحی اسکرابرهای خودرویی به گونه ای است که کل نیروی مورد نیاز برای حرکت دستگاه زمین شوی صنعتی باید توسط موتور تأمین شد یعنی موتور جلوبرنده یکی از بخش های تشکیل دهنده دستگاه کفشوی است نه یک گزینه اپشن. بنابراین سرعت حرکت دستگاه زمین شوی صنعتی قابل تنظیم است و دستگاه می تواند از سطوح شیبدار و رمپ ها هم بالا برود. دستگاه های زمین شوی صنعتی برای استفاده از فضاهای باز بزرگ مناسب هستند و در سالن های تولید کارخانه ها، انبارهای بزرگ، پارکینگ ها، پاساژها و مراکز خرید مورد استفاده قرار می گیرند. البته اگر دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی خودرویی تولید یک تولیدکننده معتبر و شناخته شده باشد ضمن داشتن کارایی بالا می تواند طراحی جمع و جوری هم داشته و قدرت مانور بالایی داشته باشد. بطوریکه حتی بعضی از دستگاه های زمین شوی صنعتی خودرویی با آسانسورهای استاندارد قابل جابجایی هستند. اما در هر صورت چون این رده از اسکرابرها موتور حرکتی قدرتمندتر داشته و سرعت حرکت در آنها بالاتر است کارایی بالاتری در مقایسه با اسکرابر دستی دارند. افزایش کارایی با استفاده از این رده از دستگاه های زمین شوی صنعتی تنها به دستگاه بر نمی گردد. چون کاربر روی دستگاه نشسته و هنگام کار با اسکرابر هیچ انرژی مصرف نمی کند و تنها با استفاده از فرمان، اسکرابر را در مسیر دلخواه هدایت می کند. بنابراین خستگی کاربر به میزان قابل توجه کاهش یافته و کارایی وی افزایش می یابد و برای مدت زمان طولانی تری می تواند با دستگاه اسکرابر کار کند.



[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]