ویژگی‌های اسکرابر دستی

سه شنبه 11 مهر 1396
10:29
دنیای نظافت

اسکرابر دستی که به نام walk-behind scrubber شناخته می شود یک نوع کف شوی جمع و جور و دارای قدرت مانور بالاست که در آن فرد پشت دستگاه می ایستد و دستگاه زمین شوی صنعتی یا اسکرابر را به سمت جلو هل می دهد. در واقع نیروی لازم برای اینکه دستگاه به جلو حرکت نماید از طریق چرخش برس ها و هل دادن کاربر تأمین می شود. البته بعضی از مدل های اسکرابر دستی هستند که خودشان یک موتور جلوبرنده هم دارند و دیگر لازم نیست کاربر برای به جلو راندن دستگاه انرژی مصرف کند و دستگاه اسکرابر تحت تاثیر آن موتور حرکت می نماید.

اسکرابر دستی با توجه به نحوه هدایت آن نمی تواند وزن و ابعاد زیادی داشته باشد و بنابراین غالبا به شکل کوچک و جمع و جور طراحی می شود. در نتیجه در این نوع اسکرابر نسبت به مدل های خودرویی پهنای شستشوی و ظرفیت مخازن کمتر است و کارایی آنها نیز کمتر خواهد بود. یعنی یک اسکرابر دستی معمولا در مقایسه با یک مدل خودرویی مساحت کمتری را در یک ساعت می تواند تمیز کند. کوچک تر بودن این مدل اسکرابر باعث می شود که کفشوی دستی برای استفاده در محیط های کوچک و متوسط یا جایی که در آنها موانع زیاد است مثل کلاس های درس، رستوران و کافی شاپ و کتابخانه و .... مناسب باشد. این اسکرابر به دلیل داشتن ابعاد کوچکتر قدرت مانور بالاتری دارد و در محیط های کوچک و متراکم راحت تر حرکت کرده و عملیات نظافت و شستشوی سطوح را انجام می دهد. علاوه بر محیط های کوچک دستگاه های اسکرابر دستی بعنوان مکمل در فضاهای بزرگ هم استفاده می شوند و در راهروها و بخش های کم عرض از آنها استفاده می کنند. این نوع اسکرابر بصورت کابلی یا باتری دار تولید می شود و مخزن آب تمیز و کثیف بدنه اسکرابر را تشکیل می دهند و در برخی مدل ها مخزن آب کثیف اسکرابر قابل جدا شدن است تا به راحتی تخلیه و شستشوی شود.


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]