تفاوت بین جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی تجاری

پنجشنبه 30 شهريور 1396
9:47
دنیای نظافت

همانطور که خانه ها و اداره ها به صورت مرتب به نظافت و پاکیزگی نیاز دارند محیط های صنعتی مثل سایت های ساخت و ساز و کارخانه ها و سالن های تولید و انبارها هم باید بصورت مرتب و پیوسته تمیز شوند. آلودگی ها و ضایعات موجود در این محیط ها اگر بصورت باکیفیت و سریع جمع آوری نشوند می توانند تهدیدی برای سلامت کارکنان و افراد حاضر در محیط باشند یا باعث خرابی دستگاه ها و ماشین آلات تولید شده و به کارخانه ضرر می رساند. در این محیطهای هم برای جمع آوری مواد مختلف از جاروبرقی بصورت گسترده استفاده می شود اما نه یک جاروبرقی خانگی جمع و جور بلکه جاروبرقی صنعتی .

دستگاه های جاروبرقی صنعتی همانطور که نام آنها مشخص می کند برای استفاده در محیط های صنعتی تولید شده اند و طبیعتا گران قیمت تر از دستگاه های جاروبرقی خانگی و تجاری هستند. مدل های جاروبرقی صنعتی قدرت بسیار بالاتری در جمع آوری مواد جامد و مایع و گرد و خاک نشان می دهند و چون سرعت مکش بالاتر و مخازن بزرگتری دارند این دستگاه های جاروبرقی صنعتی می توانند مقدار زیادی از مواد یا آلودگی ها را جمع کنند. برخلاف مدل های خانگی و تجاری که امکان استفاده از آنها برای مدت طولانی وجود ندارد و اگر دستگاه به مدت طولانی روشن باشد موتور آن آسیب می بیند و خراب می شود از دستگاه های جاروبرقی صنعتی می شود در بازه های زمانی طولانی تر استفاده کرد حتی مدل هایی که دارای موتور توربینی دائم کار هستند می توانند بصورت پیوسته مورد استفاده قرار گیرند.

مقاومت و استحکام دستگاه های جارو برقی صنعتی نیز در مقایسه با مدل های خانگی و تجاری بسیار بالاتر است. این جاروبرقی ها دارای بدنه فولادی هستند و بخش های فلزی دارای پوشش های پودری دارند تا در محیط صنعتی سخت دفرمه نشده و آسیب نبینند. به همین دلیل وزن یک جاروبرقی صنعتی یا نیمه صنعتی در مقایسه با جاروهای تجاری و خانگی خیلی بیشتر است.

سیستم یک جاروبرقی صنعتی هم نسبت به یک مدل خانگی و تجاری خیلی قوی تر است. این رده از مکنده ها فیلترهای طبقه بندی شده دارند که می توانند ذرات میکرونی را فیلتر کنند در حالیکه در جاروبرقی های خانگی همان کیسه یا پاکتی که نقش مخزن را دارد بعنوان فیلتر هم عمل می کند. این ویژگی ها جاروبرقی صنعتی را از مدلهای خانگی متمایز می کند.


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]