چرا خرید دستگاه زمین شوی صنعتی به صرفه است؟

سه شنبه 21 شهريور 1396
11:57
دنیای نظافت

امروزه استفاده از اسکرابر یا دستگاه زمین شوی صنعتی برای برای شستشوی سطوح کف در بسیاری از محیط ها به ویژه محیط های دارای میزان تردد و رفت و آمد بالا و مساحت بزرگ بسیار رایج شده است. البته استفاده از دستگاه مکانیزه زمین شوی صنعتی مختص محیط های بزرگ نبوده و مدل های اسکرابر دستی و کوچک در پارکینگ و لابی مجتمع های مسکونی نیز قابل استفاده هستند. ممکن است این سوال مطرح شود که با توجه به قیمت بالای دستگاه زمین شوی صنعتی در مقایسه با ابزارهای دستی مثل تی و سطل چرا افراد حاضر به خرید این دستگاه بوده و ترجیح می دهند در عملیات نظافت و شستشوی کفپوش های خود از این دستگاه استفاده کنند. در حقیقت استفاده از اسکرابر یا کفشوی صنعتی دارای مزایای بیشمار است که خرید آن را مقرون به صرفه می نماید.

به کار بردن دستگاه زمین شوی صنعتی در عملیات نظافتی از هر لحاظ سرعت را افزایش می دهد. پهنای شستشوی این دستگاه و سرعت حرکت آن در مقایسه با پهنای تی و سرعت عملکرد یک نیروی خدماتی بسیار بالاتر است. هنگام کار با ابزارهای دستی برای دستیابی به کیفیت بالا لازم است یک سطح چندین مرتبه شسته شود اما به دلیل فشار و سرعت بالای برس های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی با یکبار حرکت دستگاه روی سطح، کفپوش به خوبی تمیز می شود از سوی دیگر هنگام استفاده از تی و سطل لازم است که یکبار هم زمین با تی دیگری خشک شود ولی اسکرابر می تواند عملیات شستشو و خشک کردن را بصورت همزمان انجام دهد. چون کارایی و سرعت این دستگاه در مقایسه با نیروهای خدماتی بسیار بالاتر است می توان تعداد نیروهای خدماتی را به میزان قابل توجه افزایش داد در واقع برای کار با یک دستگاه اسکرابر تنها یک نفر کفایت می کند و به این ترتیب در هزینه های نیروی انسانی صرفه جویی نمود. همچنین اسکرابر میزان مصرف آب و مواد شوینده را کاهش می دهد و به این طریق هم به کاهش هزینه ها کمک کرده و هم باعث می شود طول عمر کفپوش افزایش یابد.


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]