همکاری با یک شرکت خدماتی نظافتی

دوشنبه 13 شهريور 1396
10:01
دنیای نظافت

بدون شک افراد پس از صرف هزینه و همکاری با یک شرکت خدماتی انتظار دارند عملیات نظافت و شستشو در مجموعه آنها به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت و در یک بازه زمانی معقول و منطقی انجام شود. امروزه مجموعه ها و شرکت های بسیاری از زمینه خدمات نظافتی چه در منازل مسکونی چه در بخش تجاری و صنعتی فعالیت می کنند. . تعدد شرکتهای خدمات نظافتی ممکن است گمراه کننده بوده و افراد را در انتخاب یک شرکت خدماتی نظافتی دچار تردید نماید هنگام انتخاب یک پیمانکار نظافتی باید به برخی پارامترها توجه نمود.

این شرکت باید دارای تجهیزات مدرن و به روز باشد. استفاده از دستگاه های مکانیزه نظافتی تضمین کننده کیفیت و سرعت عملیات خواهد بود. این دستگاهها باید توسط تولیدکنندگان معتبر تولید شده باشند تا کارایی لازم را داشته و سطح کیفی مطلوب را تضمین نمایند. این دستگاه ها باید سرعت و کارایی بالایی داشته، از سطح ایمنی عملکرد بالایی برخوردار بوده و موجب آسیب رساندن به محیط نشوند.

نیروهای خدماتی شرکت خدماتی نظافتی باید کاملا با تجربه و ماهر بوده و از تخصص و دانش کافی برای کار با دستگاهها برخوردار باشند. در صورت عدم آشنایی کاربر با دستگاه و بی تجرگی وی نه تنها کیفیت مورد نظر تأمین نمی شود بلکه ممکن است به دلیل استفاده ناصحیح از دستگاه به سطوح تحت نظافت و شستشو حتی افراد آسیب وارد شود.

مدیریت پروژه و زمانبدی مناسبی برای انجام عملیات نظافتی داشته باشد و طبق آن عمل نماید اگر یک شرکت خدماتی نظافتی قرارداد بلند مدت برای انجام نظافت یک مجموعه را برعهده می گیرد باید یک برنامه منظم برای اجرای عملیات داشته و نسبت به اجرای آن در بازه‌های زمانی دقیق و متوالی تعهد داشته باشد. بدون وجود یک مدیریت مناسب و برنامه کاری دقیق در روند فعالیت های نظافتی اختلال ایجاد شده و نتیجه مطلوب در نهایت حاصل نمی گردد.

پس از در نظر گرفتن پارامترهای فوق بهترین شیوه برای انتخاب یک پیمانکار نظافتی بررسی رزومه کاری و مشتریان آن می‌باشد بدون شک همکاری با فعالین شناخته شده عرصه صنعت و تجارت می تواند تاییدی بر عملکرد صحیح یک مجموعه باشد.


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای نظافت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]